sladd Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 FREDAG 31 april & LÖRDAG 1 APRIL Vi välkomnar Ljudcenter som Burmesteråterförsäljare! Vi spelar under 2 dagar både i stora rummet och i ljudrummet. Stora rummet: Burmester B 100 och B 50 på Top Line elektronik. Ljudrummet: Burmester elektronik på QRS SuperNova Tag skydd! mvh . Quote
FFrrEEddRRiiKK Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 Vi spelar under 2 dagar både i stora rummet och i ljudrummet. När? /Fredrik Quote
Guest asimov66 Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 åhhh jisses de högtalarna är av en annan kaliber hade jag kunnat ta mig dit hade jag gjort det, helt säkert. Quote
juha Posted March 24, 2006 Posted March 24, 2006 Då har man inte så långt till närmsta Burmester Quote
sladd Posted March 25, 2006 Author Posted March 25, 2006 Tack för hjälpen... mvh professor kalkyl . Quote
sladd Posted March 30, 2006 Author Posted March 30, 2006 Bussen är snart laddad och det åker också med lite annat godis. T ex QRS Luna Audiofil, några av de nya Transparent Powerisolator MM och sist men inte minst, de alldeles nykomna högtalarna B 50 i samma trä som på bilden ovan. Välkomna! mvh . Quote
andreas .l Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Jag var förbi en liten sväng när det riggades och det lät riktigt lovande. ser fram emot morgondagen och det krävs nog ett par timmars ledigt från jobbet ser det ut som Quote
FFrrEEddRRiiKK Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Fram med intryck av Luna Audiofil nu Halmstadbor. Var ju uppe i Växjö förra veckan och lyssnade, och fick då ett positivt intryck av detta lilla tvåvägs stativinsteg till QRS ljudvärld. Vad tycker ni andra? /Fredrik Quote
juha Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 VARNING!!! För gott sound på Ljudcenter i Halmstad denna helg Härligt ljud och gott nymalet kaffe(italian style) kan inte gå fel :cool: Quote
FFrrEEddRRiiKK Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Inga subjektiva/objektiva intryck av QRS Luna /Fredrik Quote
sladd Posted April 3, 2006 Author Posted April 3, 2006 Inga subjektiva/objektiva intryck av QRS Luna /Fredrik Hej! Halmstad har norra europas sämsta ljudrum och Luna lät precis som alla andra högtalare där inne. Ett mellanting mellan isglass och avmätt förkyld butler... I den stora lokalen på 200+ kvadratmeter vågade jag inte spela på dem... Men de finns för hemlån på Ljudcenter nu! mvh . Quote
FFrrEEddRRiiKK Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 ...lät precis som alla andra högtalare där inne. Ett mellanting mellan isglass och avmätt förkyld butler... Jag skall med alla personliga medel jag förmår, försöka audiolisera detta ditt intryck. Quote
Timbre™ Posted April 4, 2006 Posted April 4, 2006 Hack is back och nu blir det fokus på Luna SE den närmaste tiden. Tomorrow... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.