Timbre™ Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 hopppas det kommer lite bilder på subbarna samt ett utlåtande om dem funderar själv på subbar till mina stativare. Ja, det det skall bli spännande att följa hur du syr ihop det hela. Subwoofers ställer en del krav på sin installatör... Quote
wulfman77 Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Det ser jag framemot det går alltså att köpa kitt omonterat eller? Quote
Martin Posted November 24, 2006 Author Posted November 24, 2006 Det ser jag framemot det går alltså att köpa kitt omonterat eller? Ja man kan köpa lite hur man vill. Jag köper monteringskit i mdf.. i klartext betyder det färdigmonterade lådor i rå mdf .. elementen får du skruva fast själv, fanering/målning får man sköta själv. Kan även köpa helt utan lådor och göra allt själv ... eller monteringssatser med lådor i industrilack ... eller helt färdiga lådor i valfritt utförande! Quote
Timbre™ Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 i28 drevs förresten av en Denon 2105, långt ifrån vad jag skulle kalla för optimalt, men trots (pga?) detta lät det mycket bra. Denon är nog en av de mest underskattade tillverkare som finns i dagens hifivärld. Bolaget vilar på traditioner som sträcker sig tillbaka till början av nittonhundratalet och vägen har gått via tidig vinyl, inspelningsstudios (som ett tag var den huvudsakliga inriktningen), radioverksamhet och digitalteknik. Denon var tidigt ute med separata enheter på digitalsidan och det fanns en DAC/Transport (DA-S1/DP-S1) som var oerhört läcker. Priset var inte att leka med men jag vill minnas att Hi-Fi Klubben i Göteborg hade ett exemplar av denna kombo. Quote
Martin Posted November 24, 2006 Author Posted November 24, 2006 Ja Denon kan det här med hifi, det märks. Jag ska ner i källaren och hårdprova lite nu när den stått ett par timmar och fått upp rätt temperatur! Quote
datar Posted November 24, 2006 Posted November 24, 2006 Denon är nog en av de mest underskattade tillverkare som finns i dagens hifivärld. Bolaget vilar på traditioner som sträcker sig tillbaka till början av nittonhundratalet och vägen har gått via tidig vinyl, inspelningsstudios (som ett tag var den huvudsakliga inriktningen), radioverksamhet och digitalteknik. Denon var tidigt ute med separata enheter på digitalsidan och det fanns en DAC/Transport (DA-S1/DP-S1) som var oerhört läcker. Priset var inte att leka med men jag vill minnas att Hi-Fi Klubben i Göteborg hade ett exemplar av denna kombo. Samt Denons dj-prylar... Quote
Martin Posted December 7, 2006 Author Posted December 7, 2006 Thu Dec 07 00:45:14 EST 2006 Payment $xxxx.xx was paid successfully. Order will be shipped soon. Vi tar det i en ny tråd sen :cool: Quote
Martin Posted December 8, 2006 Author Posted December 8, 2006 12/8/2006 - 3:32 pm - Picked Up by DHL. Ship From: Shanghai, China Ship To: Vasteras, Sweden Quote
Recommended Posts