perra_e Posted March 11, 2006 Posted March 11, 2006 Dagen till ära när Formel 1 har dragit igång igen ( Ja, jag har fler intressen ) så har jag en länk till en låt som spelas på ett mycket udda (och dyrt) musikinstrument . Högoktanigt bränsle och regelbundna oljebyten är något som detta instrument trivs med O when the saints Quote
Terminator Posted March 11, 2006 Posted March 11, 2006 Ahhh, klockrent så här en lördagskväll! :cool: Hur många cylindrar? Quote
perra_e Posted March 12, 2006 Author Posted March 12, 2006 Ahhh, klockrent så här en lördagskväll! :cool: Hur många cylindrar? Den är inte så gammal. Jag såg den här för första gången för ett par år sedan, så det måste vara 10 cylindrar med sisådär 750hp. Quote
Nitram Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Visst är det härligt! Typ nu är det dags :cool: :cool: Quote
asa73 Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Visst är det härligt! Typ nu är det dags :cool: :cool: Japp nu sitter man bänkad några timmar framöver Quote
oLjud Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Visst går F1 på 3:an? synd de för då kan man ju inte kolla Go Ferrari Quote
asa73 Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 I år går F1 på tv3 och/eller ZTV,,,har för mig att kvalen visas på Z och loppen på 3:an (tur att man har båda) De har ju även "studiosnack" före och efter loppen nu, inte helt dumt Go Alonso Quote
Nitram Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Vilken grymt fin inledning på säsongen Jämnt och spännande... precis som det ska vara, och alla storfavoriterna på pallen... dock fel ordning på ettan och tvåan men det kan jag leva med. Grymt imponerand av Nico Rosberg Quote
Nitram Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Btw... tycker Tv3 skötte sig bättre än väntat. asa73 dom sänder även på Viasat Sport 1... Quote
oLjud Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Jobbigt att bara ha 1,2 & 4 Få se sporten istället, de borde visa ngt iaf.... hoppas jag Quote
Guest asimov66 Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Tycker presonligen 3 saker om Formel ett som kan ses negativt: 1. reklam under sändningen (har hänt stora saker under pausen som man ej få se) 2. Icke pålästa kommentator svammel som är onödigt (1968 körde jag där och det regnade typ) 2. Att tv 4 eller SVT ej sänder detta är konstigt okej tv4 har sänt det länge och byggt upp en tradition kring f1 på söndag 13,55. Men att SVT ej sänder är konstigt, många som ser Formel 1 och det kan väl ses som "public service" att sända detta? konstigt.... Quote
Nitram Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Tycker presonligen 3 saker om Formel ett som kan ses negativt: 1. reklam under sändningen (har hänt stora saker under pausen som man ej få se) 2. Icke pålästa kommentator svammel som är onödigt (1968 körde jag där och det regnade typ) 2. Att tv 4 eller SVT ej sänder detta är konstigt okej tv4 har sänt det länge och byggt upp en tradition kring f1 på söndag 13,55. Men att SVT ej sänder är konstigt, många som ser Formel 1 och det kan väl ses som "public service" att sända detta? konstigt.... Finns väl bara ett svar på rubbet: Money talks! Men det var ändå färre reklavavrott än jag väntat... så försnack, inte hundra intressant... å den där hjärndöda bimbon... men ändå... bättre än vad jag väntat mig av Tv3, och inte samma stressade upplägg som Tv4. Quote
Recommended Posts