Gebex Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Efter att ha sett Buena Vista Social Club i TV så har jag länge tänkt på att jag borde skaffa någon skiva med dom. Vilken är den bästa skivan som dom gjort? Alltså den jag borde skaffa. Quote
eliot Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Detta är den omtalade skivan av dom och den som gjorde dom riktigt kända Buena Vista Social Club med Ry Cooder - finns på vinyl, CD och DVD-Audio Mvh, Eliot Quote
Mattias Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Riktigt bra den skivan Eliot skriver om, likaså TV programet /Mattias Quote
Gebex Posted February 28, 2006 Author Posted February 28, 2006 Tack det blir nog min första DVD-Audioskiva. Vet någon vart man kan hitta den billigt? Quote
Jörgen_G Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Här skrev jag något som var fel, fel fel... :clown: /Jörgen G Quote
raindog Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Tack det blir nog min första DVD-Audioskiva. Vet någon vart man kan hitta den billigt? ...länken i eliots svar ovan... $17.99 för en DVD audio får väl anses som ganska överkomligt, tycker jag Quote
Gebex Posted March 1, 2006 Author Posted March 1, 2006 ...länken i eliots svar ovan... $17.99 för en DVD audio får väl anses som ganska överkomligt, tycker jag Tyvärr så var man tvungen att köpa för $50 för att dom skulle skicka det men på amazon.com hittade jag ett ex. Quote
Recommended Posts