Jump to content

Recommended Posts

Posted

Edit: 060302

Väldigt oväntat har mina budgivare hoppat av affären i sista stunden. Därför ligger annonsen kvar ett tag till tills ett nytt bud kommer in som jag kan acceptera. Skicka in era bud.. Är det intressant hör jag av mig!

Hobby prutare undanbedes fortfarande vänligt och bestämt! Seriösa spekulanter, med pengar på fickan, som är beredda att ge mig ett seriöst bud och göra en SNABB affär välkomnar jag till en personlig utvärdering med kaffe och bullar (ej hembakade dock) i hemmiljö!

Mitt utgångspris: 27 000 kr!! (Nyskick! Inspelade! Extremt välvårdade!)

------------------------------------------------

High End Högtalare - Vienna Acoustics Strauss

Säljer mina Vienna Acoustics Strauss som spelat väldigt många sköna toner i vardagsrummet under de senaste 1,5 åren. Högtalarna är i träslaget bok.

Ljudet talar för sig själv med en mycket mäktig och storslagen karaktär. Väldigt dynamiska med rätt elektronik påkopplad (läs power!!) och samtidigt välupplösta på den lite varmare sidan av neutral. Sammanfattningsvis en mycket harmonisk, jämn, och mångfacetterad högtalare som spelar ALL musik med bravur, pondus och glädje.

Högtalarna har inte ett enda märke eller repa på sig och är i absolut 100% som nyskick från ”strumpläst till hårspets”!! OK!. Något fingeravtryck kanske kan hittas! Inspelade är dom också vilket garanterar lyssningsglädjen från första stund och inte 4-500 timmar framåt i tiden! I övrigt hittar ni inga skillnader i jfr med nya högtalare förutom garantin!!

Högtalarna hämtas i Lidköping vid Vänern och de skickas INTE!! Totalvikt ca 120-130 kg! Original kartonger och allt emballage finns för säker frakt!

Svarar på frågor helst via PM eller telefon 0707-661923!

Mvh