Jump to content

Recommended Posts

Posted

Isoteken kostar 7800 kronor och Nordost Thor kostar 32000 kronor. Det är samma låda, är Thor så mycket bättre så den kan motivera denna prisskillnad, eller betalar man mest för märket och den snyggare designen ?

Posted
Isoteken kostar 7800 kronor och Nordost Thor kostar 32000 kronor. Det är samma låda, är Thor så mycket bättre så den kan motivera denna prisskillnad, eller betalar man mest för märket och den snyggare designen ?

Har ägt en Isotek Minisub G2, och ja det är skillnad. Thor är det bästa jag hört hittills bland de strömrenare jag testat, men som sagt jag har inte testat allt, och bara hemma hos mig samt lyssnat på mässor. Designen skiljer inte nämvärt, Minisuben är förvillande lik iaf när den står i racket. Det som skiljde hos mig var dynamikbegränsningen som jag upplevde med Minisuben. Men, det var hemma i mitt system, jag har dessutom ett enormt strömkrävande slutsteg. För sina pengar skulle jag iaf säga att Minisub G2 är väl värd sitt pris, så det är ingen dålig produkt. Bakrunderna blev tystare med den inkopplad, helt klart.