new order Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Som jag har väntat på den här stunden För 4 år sedan var det inte lika skoj ,men det glömmer vi väl nu när Sverige är i Final!!!! Oj så HÄRLIGT.Att dom sedan förödmjukar Tjeckerna gör inget heller... Söndag Kl 14 00 kommer INTE jag att lyssna på musik iaf. Lycka till Grabbar eller kanske Gubbar är mer passande Quote
andreas .l Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Så jävla gött. tjecjerna var ju på gång där ett tag och det såg riktigt farligt ut under 2+2 utvisningen. Hoppas vi möter finland i finalen. Quote
Ekman Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Jag tror jag höll på att få hjärtstillestånd efter tjeckernas 2mål inom 45sek och sen en 2+2utvisning NU TAR VI FINLAND I FINALEN.... Mats Sundin kommer inte tillåta att han avslutar sin karriär utan att ha vunnit något stort Quote
new order Posted February 24, 2006 Author Posted February 24, 2006 Man kan väl säga tack för senast till Tjeckerna (tänker på World Cup),här får ni tillbaka...med Ränta! Quote
Ekman Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Speciellt eftersom vi förlorade semin i förra VM också med 3-2 i sudden death så var det verligen dags för en skön vinst mot Tjeckien. Quote
Neon Park Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Det är så typiskt att man måste arbeta på söndag em. Mvh Quote
new order Posted February 25, 2006 Author Posted February 25, 2006 Det är så typiskt att man måste arbeta på söndag em. Mvh Det har visst gått en ganska smittsam sjukdom de senaste veckorna...OS-sjukan! Quote
andreas .l Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 14:00 imorgon stannar sverige. alla som är true kollar på matchen :cool: Quote
Guest mikael Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 J...r vad bortskämda vi har blivit med fantastiska idrottsprestationer under detta OS. Att se samarbetet mellan Sudden och Foppa ger iallafall mig, sånt som jag trodde att man fick enbart av att lyssna på en riktigt bra anläggning, gåshud över hela kroppen . Imorgon blir det guld!! /Mikael Quote
bossanova Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Ja i dag blir det guld för Suomi :evil: Klapp Klapp mål På finskt maner Quote
new order Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 Ja i dag blir det guld för Suomi :evil: Klapp Klapp mål På finskt maner Säg inte så!!!Jag vet inte om jag vågar se på tv ens! Den här finalen kommer at bli en nervös pina. Quote
Govinda Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 SVERIGE tar guldet det är inga tvivel om den saken :cool: Mvh Anders Quote
Ekman Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Just nu så känns det lite tvivelaktigt tyvärr Men 40minuter kvar. Quote
new order Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 Jag är totalt utmattad Det här var fantastiskt!Vitrysslandsmatchen är nu glömd,allt är förlåtet! Oj vad jag unnar dessa spelarna detta OS-GULD!!!!! Ett fantastiskt OS förresten,det här går aldrig att toppa! Quote
Ekman Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Ja vad ska man säga vilken perfekt avslutning på OS, det här har jag väntat på sedan jag var 9 Quote
Govinda Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 GULD Sverige spelade taktiskt bra och fick med sig den ädlaste utav medaljer :cool: Jag tycker dom hade några utav turneringens vackraste spelmål Finland gjorde en bra turnering all heder åt dom. Men det räckte inte ända fram. Nu skall vi glädjas över guldet Mvh Anders Quote
HES Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Gratis - gratis kære broderfolk Finnerne så slagne ud efter kampen. tusind gange tillykke herfra mvh HES Quote
new order Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 Jag skakar nästan fortfarande efter denna nerv-pers!Kan samtidigt inte låta bli att tycka synd om Finländarna.Det här var ju deras turnering,dom har spelat fantastiskt bra.Men det finns bara en vinnnare och jag är otroligt glad att det blev tre kronor!Sveriges roligaste OS-guld?Absolut! Skål ta mig f-n,det här ska firas! Quote
new order Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!! :cool: Lite full oxå!!!!!!!!!!!!! Quote
new order Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 Mycket full nu.... Men jag är så LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och stolt över att vara SVENSK!!! Quote
new order Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 Utan att skoja..... Är inte TRE kronors INSATS ETT BRAGDGULD !!!!!!!!!! Quote
oLjud Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 New Order: Var de ingen rolig fest lr? du är ju mer på Euphonia än vad man brukar vara Bragd vet jag väll inte, Damerna förtjänar den nästan mer tycker jag... Tycker att ngt annat än hockey ska få den, hockey får så stor uppmärksamhet ändå Anna Carin Olofsson tycker jag ska få bragdguldet Edit: fixade namnet Quote
Guest Zalve Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Damernas OS-SILVER är en bragd. INGEN, menar INGEN hade trott att de skulle slå USA och komma till final. Att gubbarna tag guld är kul, men de har varit där förut och alla "förväntade" sig att de skulle ta guld. Hoppas Damerna får åka med på "festen" på plattan. Quote
oLjud Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Det är ett fritt land Klart att alla inte tycker samma, men sport är kul Tror många tycker att det är kul att slippa "alla världens problem" en stund och bara njuta av en spännande hockey match. Jag kan tycka det kan bli för mycket. Men OS är OS och det är speciellt... Hockey annars bryr jag mig inte mycket om, fotboll är en annan sak Nu är det ju snart Fotbolls VM och då jäklar Quote
Guest Zalve Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Ja PLINIUS, om man har svårt att förstå folks idrottsintressen,,, Så kommer HIFI aldrig i världhistorien acceptera som intresse. Vad vore sporten UTAN Sportradion ? DÄR finns det entusiaster i riktigta mått. De tar sitt jobb på allvar och försöker förmedla det som händer. Blir väl ungefär som en symfoni utan dirigent... Att se ner på andras intressen oavsett vad det är för intressentycker jag är GRYMT dålig stil. Quote
Ekman Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Tre kronor var långt ifrån favorittippade inför OS så bragdkandidater är de nog däremot damerna? nja damhockey är ingen sport Björn Lind är annars en het bragdkandidat han kommer ifrån i princip ingenstans är helt outstanding i sin gren och är den första svensk på otroligt många år som tar två OS-guld i samma spel. Quote
new order Posted February 27, 2006 Author Posted February 27, 2006 Jag satt igår och tog mig ett par groggar hemmavid för att fira OS-guldet i Hockey Det var inte lika roligt på jobbet idag kan jag säga Men jag har ingen annan att skylla på än mig själv Tur att OS är vart fjärde år! Min tidigare inlägg får väl ligga kvar,men jag har god lust att deleta dom!Lite pinsamt så här i efterhand!Men det får jag ta. Quote
Recommended Posts