Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som jag har väntat på den här stunden

:) För 4 år sedan var det inte lika skoj :( ,men det glömmer vi väl nu när Sverige är i Final!!!! Oj så HÄRLIGT.Att dom sedan förödmjukar Tjeckerna gör inget heller... ;)

Söndag Kl 14 00 kommer INTE jag att lyssna på musik iaf.

Lycka till Grabbar eller kanske Gubbar är mer passande :)

Posted

Jag tror jag höll på att få hjärtstillestånd efter tjeckernas 2mål inom 45sek och sen en 2+2utvisning :dead:

NU TAR VI FINLAND I FINALEN....

Mats Sundin kommer inte tillåta att han avslutar sin karriär utan att ha vunnit något stort :D

Posted

J...r vad bortskämda vi har blivit med fantastiska idrottsprestationer under detta OS. Att se samarbetet mellan Sudden och Foppa ger iallafall mig, sånt som jag trodde att man fick enbart av att lyssna på en riktigt bra anläggning, gåshud över hela kroppen :D . Imorgon blir det guld!! :app::mm::D

/Mikael

Posted
Ja i dag blir det guld för Suomi :evil:

Klapp Klapp mål

På finskt maner :D

Säg inte så!!!Jag vet inte om jag vågar se på tv ens! :) Den här finalen kommer at bli en nervös pina.

Posted

Jag är totalt utmattad :D Det här var fantastiskt!Vitrysslandsmatchen är nu glömd,allt är förlåtet!

Oj vad jag unnar dessa spelarna detta OS-GULD!!!!!

Ett fantastiskt OS förresten,det här går aldrig att toppa!

Posted

:D:D:D GULD :D:D:D

Sverige spelade taktiskt bra och fick med sig den ädlaste utav medaljer :cool:

Jag tycker dom hade några utav turneringens vackraste spelmål :D

Finland gjorde en bra turnering all heder åt dom. Men det räckte inte ända fram.

Nu skall vi glädjas över guldet :D

Mvh Anders :)

Posted

Jag skakar nästan fortfarande efter denna nerv-pers!Kan samtidigt inte låta bli att tycka synd om Finländarna.Det här var ju deras turnering,dom har spelat fantastiskt bra.Men det finns bara en vinnnare och jag är otroligt glad att det blev tre kronor!Sveriges roligaste OS-guld?Absolut!

Skål ta mig f-n,det här ska firas! :D

Posted

New Order: Var de ingen rolig fest lr? du är ju mer på Euphonia än vad man brukar vara :D:blush;)

Bragd vet jag väll inte, Damerna förtjänar den nästan mer tycker jag...

Tycker att ngt annat än hockey ska få den, hockey får så stor uppmärksamhet ändå :blush

Anna Carin Olofsson tycker jag ska få bragdguldet :)

Edit: fixade namnet

Posted

Damernas OS-SILVER är en bragd.

INGEN, menar INGEN hade trott att de skulle slå USA och komma till final.

Att gubbarna tag guld är kul, men de har varit där förut och alla "förväntade" sig att de skulle ta guld.

Hoppas Damerna får åka med på "festen" på plattan.

Posted

Det är ett fritt land :D

Klart att alla inte tycker samma, men sport är kul :)

Tror många tycker att det är kul att slippa "alla världens problem" en stund och bara njuta av en spännande hockey match. Jag kan tycka det kan bli för mycket. Men OS är OS och det är speciellt...

Hockey annars bryr jag mig inte mycket om, fotboll är en annan sak :D;)

Nu är det ju snart Fotbolls VM och då jäklar :mm::D

Posted

Ja PLINIUS, om man har svårt att förstå folks idrottsintressen,,, Så kommer HIFI aldrig i världhistorien acceptera som intresse.

Vad vore sporten UTAN Sportradion ? DÄR finns det entusiaster i riktigta mått. De tar sitt jobb på allvar och försöker förmedla det som händer.

Blir väl ungefär som en symfoni utan dirigent...

Att se ner på andras intressen oavsett vad det är för intressentycker jag är GRYMT dålig stil.

Posted

Tre kronor var långt ifrån favorittippade inför OS så bragdkandidater är de nog däremot damerna? nja damhockey är ingen sport :D

Björn Lind är annars en het bragdkandidat han kommer ifrån i princip ingenstans är helt outstanding i sin gren och är den första svensk på otroligt många år som tar två OS-guld i samma spel.

Posted

Jag satt igår och tog mig ett par groggar hemmavid för att fira OS-guldet i Hockey :blush

Det var inte lika roligt på jobbet idag kan jag säga :dead: Men jag har ingen annan att skylla på än mig själv :D Tur att OS är vart fjärde år!

Min tidigare inlägg får väl ligga kvar,men jag har god lust att deleta dom!Lite pinsamt så här i efterhand!Men det får jag ta.