Guest asimov66 Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 skall efter sammanslagningen med peerless, vifa och scanspeak skippa namnet vifa, följ länken där finns en förklaring med pdf fil: http://www.hometheatertalk.com/httalk/viewtopic.php?t=17885 Quote
datar Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 Vad händer då med Vifas högtalarserie kan man undra? Quote
Guest asimov66 Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 Jo det vet jag det med skall kombineras med antingen scanspeak eller peerless och heta antingen: scanspeak v-line eller peerless v-line kommer ej ihåg vilken av dem det var dock.... Quote
eliot Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Jag skrev detta i mitt bildreportage från HighEnd 06: Hifi Agenten visade upp högtalare och elektronikkomponenter från Vifa som vi tidigare bara känt som tillverkare av högtalarelement. Ytterst ser vi högtalare från Referensserien och elektroniken som befinner sig i racket är receiver och DVD-spelare i samma serie. De smalare högtalarna är trevägare som går under namnet Touch Mvh, Eliot Quote
Recommended Posts