Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fredag 17/2

&

Lördag 18/2

Sladd packar bilen med en massa godsaker och besöker oss i Stockholm för en ingående Bladelius/Transparent/QRS demo

Det kommer köras på flera anläggningar och du kan som besökare få chansen att uppleva tung hifi från Sveriges hifi huvudstad Alingsås !!

Föll du för Bladelius på hifimässan i Stockholm sist, ta chansen att få en mer intim demo och i lugn o ro njuta av Svensk elektronik när den är som bäst !!

Bladelius

Gondul 3 & Beowulf

Transparent

Power Isolator & Kablage

QRS

SuperNova

Beowulf.jpgQRS_SUPERNOVA.jpg

Gondulinnanmate.jpg

Transparent.jpg

Vi lovar att vi kommer få många timmar njutning !!

Och för sugna så blir det många fina demopriser !!

Så Välkommna till

Hifi Art / Linnégatan 56

08-661 63 00

Posted

Kommer sladd att ta med det nya Bladelius-steget ( Balder??) månne? Blev lite nyfiken på det under mässan härom helgen, men det finns så vitt jag kan se inte ute " till salu" ännu. Nå´n som har mer info om detta slutsteg?? :?:

Posted
Kommer sladd att ta med det nya Bladelius-steget ( Balder??) månne? Blev lite nyfiken på det under mässan härom helgen, men det finns så vitt jag kan se inte ute " till salu" ännu. Nå´n som har mer info om detta slutsteg?? :?:

Hej!

Jag tar gärnamed ett steg så du får klämma på. Vi har inte hunnit fota det ännu. Så fort det är gjort så får det en egen sida på hemsidan.

I bussen till Sthlm kommer att stuvas:

Bladelius Gondul 3

Bladelius Beowulf

Bladelius balder

Transparent Powerisolator 8

Transparent Reference & Reference XL kablage

QRS SuperNova

Välkommen!

mvh

.