MartinH Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Fredag 17/2 & Lördag 18/2 Sladd packar bilen med en massa godsaker och besöker oss i Stockholm för en ingående Bladelius/Transparent/QRS demo Det kommer köras på flera anläggningar och du kan som besökare få chansen att uppleva tung hifi från Sveriges hifi huvudstad Alingsås !! Föll du för Bladelius på hifimässan i Stockholm sist, ta chansen att få en mer intim demo och i lugn o ro njuta av Svensk elektronik när den är som bäst !! Bladelius Gondul 3 & Beowulf Transparent Power Isolator & Kablage QRS SuperNova Vi lovar att vi kommer få många timmar njutning !! Och för sugna så blir det många fina demopriser !! Så Välkommna till Hifi Art / Linnégatan 56 08-661 63 00 Hifi Art Quote
klas Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Kommer sladd att ta med det nya Bladelius-steget ( Balder??) månne? Blev lite nyfiken på det under mässan härom helgen, men det finns så vitt jag kan se inte ute " till salu" ännu. Nå´n som har mer info om detta slutsteg?? Quote
sladd Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Kommer sladd att ta med det nya Bladelius-steget ( Balder??) månne? Blev lite nyfiken på det under mässan härom helgen, men det finns så vitt jag kan se inte ute " till salu" ännu. Nå´n som har mer info om detta slutsteg?? Hej! Jag tar gärnamed ett steg så du får klämma på. Vi har inte hunnit fota det ännu. Så fort det är gjort så får det en egen sida på hemsidan. I bussen till Sthlm kommer att stuvas: Bladelius Gondul 3 Bladelius Beowulf Bladelius balder Transparent Powerisolator 8 Transparent Reference & Reference XL kablage QRS SuperNova Välkommen! mvh . Quote
MartinH Posted February 16, 2006 Author Posted February 16, 2006 Skall väll även tillägga att det självklart kommer finnas en uppsättning av Thor / Freja i butiken för njutning... /Martin Quote
Recommended Posts