Niklas Nord Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 Hmmm vasjutton är nu detta???? hmmmm Ja inte är det en box med choklad iaf, men men... BÄTTRE kanske Quote
chg Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 GRATTIS! Skall bli spännade att läsa hur du upplever skillnaden före och efter korrigering... Quote
Jan Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 En RSC 2.2X ??? Digitalt och digitalt - skal bli spännande at höra hvad du tyckar. Jeg har tidligere väret imponeret av Tact, men inte längre. Kanske dom er blevet bätre? Quote
Niklas Nord Posted January 16, 2004 Author Posted January 16, 2004 Jag tycker att ljudet i bypassmode låter jäkligt blekt och avskalat nu, jag har bara testat korrigera EN gång, och det blev genast bättre.. En stor possitiv sak är att allt brus försvunnit, mitt gamla Thule försteg brusade som sjutton... TacT:en är helt knäpptyst. Det är en hel digital djungel, MASSOR att lära sig. Quote
Guest mats Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 Hm jag ska skaffa ny brevbärare. Din Niklas kommer ju med mycket roligare saker Quote
Guest Zalve Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 Digitalt ätr kul.... En av två gånger man läser manualen... Quote
Niklas Nord Posted January 16, 2004 Author Posted January 16, 2004 Ja det är jäklgit mycket att lära sig. min brevbärare, det va faktiskt UPS Quote
Guest Zalve Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 (edited) Önskar att Bevbäraren/UPS/DPD kunde komma med mitt paket oxå. Det fanns på terminalen redan igår. Vet dock inte vilken terminal Edit: Gramatik Edited January 16, 2004 by Zalve Quote
The Hulk Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 Hej! Ja TAct är trevliga hade hemma ett tag en 2.0 a och visst är det mycket att göra. En enkel grej att missa som åverkar, sätta in tanget bordet på Amerikansktvis annars blev inte parametrarna korrekta ! Jaja du kommer ha skoj och leta efter "rätt" kurva... Många helger blir det =D Mvh Quote
Recommended Posts