Ekman Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Läckert. Är det Classè rakt igenom??? Välkommen förresten Quote
Malle Posted February 12, 2006 Author Posted February 12, 2006 Läckert. Är det Classè rakt igenom??? Välkommen förresten Nej slutsteget är plinius ref Quote
Ekman Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Jag tyckte väl att det såg ut som ett Plinius. Jag är mycket svag för maffiga slutsteg Quote
Matrixen Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Det var en fin rigg med en intressant blandning av komponenter! Berätta gärna vilka modeller det är på bilden och hur de anvånder dem. Det ser ut som en integrerad förstärkare i mitten. Stämmer det? Quote
Malle Posted February 12, 2006 Author Posted February 12, 2006 Jag tyckte väl att det såg ut som ett Plinius. Jag är mycket svag för maffiga slutsteg Visst är det trevligt med lite kräm. Mina ML trivs mycket bra med det. Nu skall jag bara få tag på en vettig spelare. Quote
Malle Posted February 12, 2006 Author Posted February 12, 2006 Visst är det trevligt med lite kräm. Mina ML trivs mycket bra med det. Nu skall jag bara få tag på en vettig spelare. Det stämmer bra. Lösningen med en intergrerad förstärkare som försteg är provisorisk. Cd spelaren är cdp .3 förstärkaren är en cap 151. Quote
Matrixen Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Jag är svag för Classé CD spelaren är väl inget fel på? Tyckte du skrev att du skulle byta den? Är det inte bättre att fixa försteg först? Quote
Malle Posted February 12, 2006 Author Posted February 12, 2006 Jag är svag för Classé CD spelaren är väl inget fel på? Tyckte du skrev att du skulle byta den? Är det inte bättre att fixa försteg först? skulle helst vilja ha en bra spelare med inbyggt försteg. Dvs. färre apparater. Quote
Matrixen Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 skulle helst vilja ha en bra spelare med inbyggt försteg. Dvs. färre apparater. ok, då fattar jag. Jag är också attraherad av sådana lösningar. Det är dock sällsynt att det blir riktigt lika bra som med ett reguljärt försteg. Quote
Rutger Posted February 12, 2006 Posted February 12, 2006 Skuggan av en snara i taket får mig att bli orolig att detta kanske är ditt sista inlägg också. Vad är det för en demonisk kabel förresten? :evil: (Detta är min sista osmaklighet för idag. Lovar.) Quote
datar Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Välkommen till Euphonia! Alltid trevligt att få se hur det ser ut därhemma i våra hem! Quote
Stereotypen Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Den spelare ser ut precis som min Classé cdp 1.5:a. Jag gillar designen på dessa spelare! Quote
Malle Posted February 13, 2006 Author Posted February 13, 2006 Skuggan av en snara i taket får mig att bli orolig att detta kanske är ditt sista inlägg också. Vad är det för en demonisk kabel förresten? :evil: (Detta är min sista osmaklighet för idag. Lovar.) Ingen anledning till oro min mentala hälsa är det inget fel på Kabeln i fråga är Audience 24 XLR Quote
Malle Posted February 13, 2006 Author Posted February 13, 2006 Välkommen till Euphonia! Alltid trevligt att få se hur det ser ut därhemma i våra hem! Tack ska du ha! Quote
Malle Posted February 13, 2006 Author Posted February 13, 2006 [quote name='Ekman' En liten närbild på mitt nyförvärv Quote
fredrik Posted February 13, 2006 Posted February 13, 2006 Fast jag tycker att kablarna inte ser ut som Audience utan mer liknar Van den Hul Revolution Quote
Malle Posted February 13, 2006 Author Posted February 13, 2006 Fast jag tycker att kablarna inte ser ut som Audience utan mer liknar Van den Hul Revolution Kom inte här och tro att du e nått för då du, din gamle hjärnskrynklare Quote
Recommended Posts