Jump to content

** Jm Lab/Focal UTOPIA **

Neodynium

Recommended Posts

Säljer mina fantastiska högtalare! De fungerar inte till 100% i mitt rum och kostnaden blir för hög för tillfället att "treata" om hela rummet. Jag får helt enkelt tänka om och skaffa något som fungerar bättre i mitt nuvarande rum. Vågar inte flytta heller.. grannarna är tok för snälla här!

De är i mycket bra skick, ljudligt/tekniskt samt visuellt. Det finns några små märken på lådorna.. inget störande dock.. man måste gå fram och börja leta för att hitta dem. De är mycket lättdrivna och fungerar med lätthet med rörstärkare samt mindre transistor steg. Att hitta ett par bättre högtalare för pengarna jag begär är nog inte möjligt.. det vågar jag nog säga.

För de som är intresserade så går en lyssning ordna. De står i Halmstad. De går in i en större bil alt släp. Original lådor finns tyvärr inte.. inte heller träskydden som medföljde. Dessa hade flyttgubbarna för den förra ägaren slängt..

Nypris på dessa var runt 240.000:- kr. Den nya modellen kostar runt 280k+. Jag vill ha 86.000:- SEK för dem!! Messa här, pma, maila eller ring mig.. 070-2067037 (jobb mob)

mvh,

Patrick J/Neo

nyaste2.jpg

hifitraff4.jpg

valhalla13.jpg