Gizmologic Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 Atma-Sphere M-60 MkII är ett par OTL (output transformerless) Monoblock som levererar 60W class A Dessa Art Deco slutsteg är i absolut mind condition med Caddock resistor package, power supply boost, och Cardas terminaler. Slutstegen är "hard-wired", vilket innebär inga kretskort, utan en ren tråddragning mellan komponenterna. Nya rör som är testade och matchade. Extra rör medföljer. Dessa OTL monoblock är legendariska och mytomspunna. Genom åren har de fått fler utmärkelser än vad det finns plats här att nämna (Component of the year award, Reviewers Choice etc) Extremt högupplösta med en punch och speed som man normalt inte associerar med rör. Här kan ni se en bild på en av stegen och läsa lite. Har massor mer länkar om ni är intresserade: http://www.enjoythemusic.com/magazine/equi...erem60mkii2.htm Priset avser ett par monoblock, inkl. strömkablar och extra uppsättning rör. Färdigprutat: 25.000:- Notera att stegen kostade 5600 USD i standard utförande, till detta tillkommer Caddock package (900 USD) samt cardas och coupling caps (600 usd) För mer besked eller provlyssning kontakta mig på 0708-128681 eller 040-365450 Säljer dessa för en god väns räkning, inget egen ekonomiskt intresse, därav, snälla pruta ínte med mig Jag ber er vänligen att endast ringa om ni verkligen är intresserade och vill vara en av de få stolta ägarna i Europa av dessa steg. Om ni absolut vill se dem och höra dem, kommer jag med glädje att bistå er med detta, och även vika en hel eftermiddag till er. Tack för er förståelse. Gizmologic Quote
Recommended Posts