new order Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 För mer info se 6 moons hemsida.Yters hemsida. Måste man byta kablar nu Quote
Timbre™ Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Franco har metallurgisk bakgrund har jag för mig så det låg väl nära till hands. Byta kablar... Var du nöjd innan så blir ju kabelinnehavet inte sämre bara för att det dyker upp något nytt. Vem kunde ana för tjugofem år sedan att marknaden skulle översållas med alla dessa kablar av skilda slag... :clown: Quote
new order Posted January 27, 2006 Author Posted January 27, 2006 Franco har metallurgisk bakgrund har jag för mig så det låg väl nära till hands. Byta kablar... Var du nöjd innan så blir ju kabelinnehavet inte sämre bara för att det dyker upp något nytt. Vem kunde ana för tjugofem år sedan att marknaden skulle översållas med alla dessa kablar av skilda slag... :clown: Jag gillar verkligen mina Synergistic kablar,men att skaparen av mina favorithögtalare plötsligt gör en kabel som kanske dessutom är framtagen och framlyssnad för att passa Sonus Fabers högtarare kittlar verkligen!!! Quote
K-man Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Just det faktum som du skriver New Order tror jag kittlar Timbre lite med... \\K-man Quote
new order Posted January 27, 2006 Author Posted January 27, 2006 Just det faktum som du skriver New Order tror jag kittlar Timbre lite med... \\K-man Vet du vad,det tror jag också........ Quote
Guest Zalve Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Hmm kommer det bli prisdumpning på Kimber kablar snart, tro ? Quote
new order Posted January 27, 2006 Author Posted January 27, 2006 Hmm kommer det bli prisdumpning på Kimber kablar snart, tro ? kanske det.Håll ögonen öppna! Quote
K-man Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Prisdumpning...hehee...ja även Mattias lär väl bli lockad.. \\K-man Quote
Ekman Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 "Franco Serblin is involved but having retired from direct involvement with Sonus Faber" Har Franco lagt av???? Quote
Timbre™ Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Har Franco lagt av???? Tillbaka till ämnet... Ja, det har florerat rykten en längre tid och här tycks det vara bekräftat. Quote
Ekman Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Intressant, det kanske borde finnas en skvallertidning för hifivärlden? Quote
Bravo Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 Högtalare - förstärkare - kablar avsedda att hänga ihop, kanske inte helt oväntat. Kunde vara roliga att pröva. Quote
plundin™ Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 Intressant, det kanske borde finnas en skvallertidning för hifivärlden? ...Nätet är väll HiFi-världens "Se och Hör" och "Hänt Extra" sammtidigt... Så man behöver inte ens va ironisk, det finns redan.... /ptr Quote
Bravo Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 ...Nätet är väll HiFi-världens "Se och Hör" och "Hänt Extra" sammtidigt... Så man behöver inte ens va ironisk, det finns redan.... Hur ska jag förklara detta att jag läser HiFivärldens nätskaller efter mitt korståg mot svallerpressen. Quote
Recommended Posts