Jump to content

Recommended Posts

Posted

Franco har metallurgisk :) bakgrund har jag för mig så det låg väl nära till hands.

Byta kablar... :?::D Var du nöjd innan så blir ju kabelinnehavet inte sämre bara för att det dyker upp något nytt. Vem kunde ana för tjugofem år sedan att marknaden skulle översållas med alla dessa kablar av skilda slag... :o :clown:

Posted
Franco har metallurgisk :) bakgrund har jag för mig så det låg väl nära till hands.

Byta kablar... :?::D Var du nöjd innan så blir ju kabelinnehavet inte sämre bara för att det dyker upp något nytt. Vem kunde ana för tjugofem år sedan att marknaden skulle översållas med alla dessa kablar av skilda slag... :o :clown:

Jag gillar verkligen mina Synergistic kablar,men att skaparen av mina favorithögtalare plötsligt gör en kabel som kanske dessutom är framtagen och framlyssnad för att passa Sonus Fabers högtarare kittlar verkligen!!! :mm:

Posted

Hmm kommer det bli prisdumpning på Kimber kablar snart, tro ? :D;)

Posted
Intressant, det kanske borde finnas en skvallertidning för hifivärlden? :D

...Nätet är väll HiFi-världens "Se och Hör" och "Hänt Extra" sammtidigt... :black::)

Så man behöver inte ens va ironisk, det finns redan....

/ptr

Posted

:D

...Nätet är väll HiFi-världens "Se och Hör" och "Hänt Extra" sammtidigt...

Så man behöver inte ens va ironisk, det finns redan....

Hur ska jag förklara detta att jag läser HiFivärldens nätskaller efter mitt korståg mot svallerpressen. ;)