Govinda Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 Hej Jag var på Bengans i göteborg idag och köpte lite skivor från rean. Mitt första tips är Gospel med Sam Cooke and the soulstirrers. Skivan Peace in the valley 39 kronor man känner igen en del röster från Blind Alabama Boys. Gillar man gospel ska man köpa den. Mitt andra tips är Soulmusik från Motown med Classic Four tops The universal masters-collection. Den kostar 89 spänn och är full med gamla klassiker bland annat I cant help myself(sugar pie.Hony bunch) Köpte även Dusty hon som sjunger Son of a preacher man 89 kronor. Ane brun duets 89 kronor. Peter Lemarc sjutton gånger 99 kronor. Christian Kjellvander Faya 89 spänn. Lasse Tennander Därifrån och hit 74-2003. 79 kronor. Mvh Anders Quote
Govinda Posted January 26, 2006 Author Posted January 26, 2006 Hittade denna på CDon för 89 kronor! Dubbel-CD Mycket bra låtval kostar 199 kronor normalpris. Absolute Music - Absolute Woman http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1 Men At Work Definitive Collection 49 kronor på CDon Mvh Anders Quote
Timbre™ Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 Köpte även Dusty hon som sjunger Son of a preacher man 89 kronor. Är det just albumet Dusty In Memphis på Atlantic så måste det vara ett särdeles bra köp... Quote
Govinda Posted January 27, 2006 Author Posted January 27, 2006 Ja DET ÄR DUSTY IN MEMPHIS Fast på philips med bonustrax(mono Originals) Alltså dubbel uppsätning spår. Mvh Anders Quote
Mattias Posted January 27, 2006 Posted January 27, 2006 Oj, detta har jag ju missat! Årets 2006 CD Rea liknande bokrean har redan startat Knappt återhämtat mig från den förra rean i den lokala affärn /Mattias Quote
Recommended Posts