kentkreitler Posted January 13, 2004 Posted January 13, 2004 Idag har varit en tung dag. Alldeles för stora anspänningar på psyke och kropp. Stressad så magen knyter sig. Vad göra? Jo, Christian Kjellvander på lagom hög volym och så bara sjunka ner i soffan och låta stressen rinna av. Välljud helar!! //Henrik Quote
Guest mats Posted January 13, 2004 Posted January 13, 2004 Det är ingen bullshit. Musik helar verkligen Det borde finnas en lag på att alla borde få en hyfsad anläggning för att sätta på sin favoritplatt för att komma i ro. Och därmed ta bort onda saker. Quote
new order Posted January 13, 2004 Posted January 13, 2004 Amen!håller bara med ovastående talare. Quote
K-man Posted January 14, 2004 Posted January 14, 2004 Ja, inte finns det mycket som ger mig sådan ro som musiklyssning gör! Där har jag mycket återhämtningskraft att hämta! ...vid musiklyssning är enda gången då jag kan sitta på en pinnstol i timmar utan att få träsmak... \\K-man Quote
kentkreitler Posted January 14, 2004 Author Posted January 14, 2004 Helt klart att välljud helar. Håller med om att välljud borde lagstadgas. Jag tror antal fall av misshandel skulle minska, kanske även antalen krig!! Quote
K-man Posted January 14, 2004 Posted January 14, 2004 Hmmm...är du säker på mindre krig....kollar man på forumen så känns det nästan som att väljud startar krig ...och kanske misshandel... \\K-man Quote
Bravo Posted January 15, 2004 Posted January 15, 2004 Det beror väl på om man pratar om det eller lyssnar............ Quote
Guest mats Posted January 16, 2004 Posted January 16, 2004 Jag kan se alla hififorum på nätet demonstrerar den 1:a maj om att alla skall ha rätt till en hyfsad hifianläggning för att minska ner sjukvårdskostnaderna. Naturligtvis leder Timbre tåget. Quote
Recommended Posts