thomand Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Hei. Kjøpte for litt siden primare i30 og cd31 og dette ga virkelig mersmak, men kunne trenge litt mer krefter. Går derfor å tenker litt på den nye A32 effektforsterkeren fra primare, men har ikke fått lyttet til den ennå. Er det noen av dere som har hørt den så hadde jeg satt pris på å høre hva dere mener om den. Ha en fortsatt god dag. Quote
Happy Posted January 26, 2006 Posted January 26, 2006 Hei. Kjøpte for litt siden primare i30 og cd31 og dette ga virkelig mersmak, men kunne trenge litt mer krefter. Går derfor å tenker litt på den nye A32 effektforsterkeren fra primare, men har ikke fått lyttet til den ennå. Er det noen av dere som har hørt den så hadde jeg satt pris på å høre hva dere mener om den. Ha en fortsatt god dag. Hej Thomand, Jeg havde lejlighed til at lytte til en A32 i onsdags. Den har godt nok kun spillet i et par dage, men det lød fantastisk godt. Masser af energi og overskud. Du skal dog være opmærksom på, at den er stor. Den har en dybde på 56 cm. - hvilket er problematisk i forhold til de fleste Hifi rack. Der er dog et alternativ, som hedder A30.2 som erfaringsmæssigt er en god kombination (bi-amp) med en I30/A30.1. Held og lykke ! Happy Quote
thomand Posted January 26, 2006 Author Posted January 26, 2006 Hej Thomand, Jeg havde lejlighed til at lytte til en A32 i onsdags. Den har godt nok kun spillet i et par dage, men det lød fantastisk godt. Masser af energi og overskud. Du skal dog være opmærksom på, at den er stor. Den har en dybde på 56 cm. - hvilket er problematisk i forhold til de fleste Hifi rack. Der er dog et alternativ, som hedder A30.2 som erfaringsmæssigt er en god kombination (bi-amp) med en I30/A30.1. Held og lykke ! Happy Kjøpte faktisk en A30.2T i går som jeg har tenkt å bruke i biamp med i30 fram til jeg får råd til å kjøpe a32. La merke til at den var stor ja, men tror den kommer til å havne i et solid tech r.o.s monostand, så da står jeg ganske fritt. Takker for tilbakemeldingen Quote
thomand Posted January 27, 2006 Author Posted January 27, 2006 Hvilke fordeler kan forventes ved å biampe I30 og A30.2 kontra kun bruke I30 Quote
andreas .l Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 Funderar själv på att bi-ampa min A30.1 med A30.2 gillar verkligen primares ljud men behöver mer kraft om det ska bli fortsatt sammarbete med Von Schweikert. Så kan man förvänta sig någon större skillnad? vilka kablar kan rekomenderas? Quote
Happy Posted January 28, 2006 Posted January 28, 2006 Hvilke fordeler kan forventes ved å biampe I30 og A30.2 kontra kun bruke I30 Du vil opleve, at der er mere kontrol i alle områder. Ikke fordi du kan spille specielt meget højere, men det er klart en forbedring. Happy Quote
Recommended Posts