christopher Posted January 22, 2006 Posted January 22, 2006 Undrar om någon vet vart man kan lysnna på Bel Canto i Svergie. Tack Christopher Quote
Neon Park Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Jag har för mig att PL-Audio är agent för det märket i Sverige ,hör med dom. Mvh Quote
eliot Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Det är PS Audio Scandinavia som är generalagent för Danmark, Sverige och Norge.... Mvh, Eliot Quote
christopher Posted January 23, 2006 Author Posted January 23, 2006 Tack Eliot, Jag hade också kommit så långt som PS Audio. Men deras hemsida är ju inte klar en, får väll dra et mail till dom och se. Quote
Guest Audio Concept Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 christopher, vi arbetar med PS Audio. så vill du ha någon ifrån dem hjälper vi dig gärna. mvh, Audio Concept, Robert Quote
christopher Posted January 23, 2006 Author Posted January 23, 2006 Tack Robert, Jag är lite sugen på att testa deras senaste modeler. M300 och S300 i en kort framtid. Så jag får åter komma snart. Fick precis mail från PS Audio och Hifistället i Göteborg skall ha lite av Bel Cantos sortiment enlight dom. Quote
Guest Audio Concept Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Christopher, det stämmer, Hifi Stället på västkusten och vi i "öster"... mvh, AUdio Concept, Robert Quote
jaejin Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Hej, jag är också lite nyfiken på bel canto. Undrar ifall någon har lyssnat på dem och kan uttala sig om hur deras ljudkaratär och ljudkvalité. Några lyssningsintryck osv. Quote
Recommended Posts