diesel Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 Hej jag har en strömkabel med filter från Marcus cable liggande. Var gör den mest nytta. CD eller förstärkare ? Quote
Timbre™ Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 Svårt att säga, när det gäller nätkablar har jag hört störst skillnad på CD-spelare, försteg och hörlursförstärkare. Quote
Guest om.s Posted January 22, 2006 Posted January 22, 2006 Hej jag har en strömkabel med filter från Marcus cable liggande. Var gör den mest nytta. CD eller förstärkare ? Hvem er Marcus? mvh Quote
crion Posted January 22, 2006 Posted January 22, 2006 Du vill filtrera dina digitala komponenter, de skräpar ned mest. Quote
PLINIUS Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Här har jag blandade erfarenheter. I min anläggning gjorde strömkablarna mest nytta på cd + slutsteg. På försteget märkte jag betydligt mycket mindre. Det är ju iof enkelt att testa, men jag tippar på cd + slutsteg. Quote
Recommended Posts