new order Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Dags att börja spara kanske.Pathos nya cd-spelare är här. Namnet förpliktigar,att lyssna på denna maskin är kanske som att få en kick av kroppens naturliga drog.Enligt hemsidan så dyker den upp under April 2006.Timbre,nu vet du vad du har att testa när de första exen börjar att droppa in.... Mer Info Quote
Terminator Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Synd att den har en helt misslyckad design (vilket iofs inte behöver påverka ljudet)! Att kombinera rymdskepp med klockradio och jag vet inte vad - då blir det inte snyggt! :evil: Quote
Timbre™ Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 2006.Timbre,nu vet du vad du har att testa när de första exen börjar att droppa in.... Ja, det vore spännande men du hittar ingen mindre bild... :cool: Quote
new order Posted January 6, 2006 Author Posted January 6, 2006 Nej.Jag såg också att dom var stora.Men dessa är tagna från deras hemsida.Ska kolla om det finns någon mindre bild någon annanstans. Quote
Timbre™ Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Det kan verka småaktigt () men det är nog bäst att hålla på den regeln med denna mjukvara. Quote
new order Posted January 6, 2006 Author Posted January 6, 2006 Det kan verka småaktigt () men det är nog bäst att hålla på den regeln med denna mjukvara. Det är lugnt.Jag förminskade bilden.Hoppas att det är ok att göra så. Quote
Timbre™ Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Egentligen inte men du har ju lagt en länk till Pathos Acoustics där det framgår att bilden är deras. Vi avvaktar. Quote
Ekman Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Det var ju ett klart steg ifrån Pathos design, undra om designen är slutgiltig eller om det bara är en prototyp. Quote
Timbre™ Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Det enda man skulle kunna Pathosidentifiera den på tycks vara fördjupningarna vid muttrarna... Quote
K-man Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Jag tycker nog den ser rätt bra ut. Tycker de lyckats få till ett ganska rent modernt lite "vågat" uttryck utan att trilla i blingfällan... kan tänka mig att den faktiskt ser rätt diskret ut "in real". ...undrar vilka format...läsa läsa... \\K-man Quote
K-man Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Det håller jag med om Ekman, men de får nog dit ngn träbit rätt som det är \\K-man Quote
new order Posted January 6, 2006 Author Posted January 6, 2006 Nog verkar det vara så den kommer att se ut.Eftersom dom lagt ut den på hemsidan så är nog designen spikad förmodar man. Quote
K-man Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 Ja, jag tror också New Orsder, och inte mig emot...den hade designmässigt nog passat bra på toppen av mitt rack. \\K-man Quote
oLjud Posted January 7, 2006 Posted January 7, 2006 Jag tycker att den var riktigt häftig, inte Pathos, men snygg ändå... Jag skulle lätt kunna tänka mig den i min stereo (om den låter lika bra som den ser ut, så klart) Quote
Recommended Posts