Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lär väl bli en del på www.hififorum.nu också, Pac åkte dit igår med kameran i högsta hugg.

Posted

Stereophiles blog-upplägg var ju bra och möjliggör kommentarer till varje inlägg vilket även går med PACs rapportering på hf :cool:

Thiels 3.7 såg spännande ut med dom nya elementen :mm:

Tack för länkarna eliot :app:

Posted
Tack för länkarna eliot  :app:

:blush Jag tog faktiskt Dina länkar från förra året och modifierade dom ;)

Jag fann nu ytterligare en showreport från UHF och naturligtvis har Audiofederation en Show Report som faktiskt börjar med bilder hos Swedish Statemet och de skriver följande om rummet :mm:

The Swedish Statement system - The Marten Design Coltrane Supremes, Bladelius electronics, Jorma Design cabling

This was the only system which did not have any flaws that I could hear... but one cold wish it was in a larger room!

- Det låter ju bra :app:

Posted

Kharma Mini- och Midi Exquisite är alldeles för läckra. Numera verkar det finnas en Exquisite för varje rumsstorlek. Audio Federation har stora bilder på Kharmorna.

Posted
Stereophiles blog-upplägg var ju bra och möjliggör kommentarer till varje inlägg vilket även går med PACs rapportering på hf :cool: 

Thiels 3.7 såg spännande ut med dom nya elementen :mm:

Tack för länkarna eliot  :app:

Konstigt, var i kontakt med Thiel om framtida uppgraderingar, "oh no" hette det för två månader sedan, intressant skapelse hur som helst.

Guest raceman
Posted

Det finns info om Krells nya serie på deras hemsida! Inte mycket men en del i alla fall.

Posted

Japp det hatr jag läst igenom nu tack. Hoppas att begagnatpriserna sjunker lite nu när den nya serien kommer så jag kan få investera i ett par monoblock :mm:

Posted
Japp det hatr jag läst igenom nu tack. Hoppas att begagnatpriserna sjunker lite nu när den nya serien kommer så jag kan få investera i ett par monoblock :mm:

Ja til maj skulle det kunne høres , og jeg skla være på pletten med det samme og klar på ders 900w blokke og ders preamp .

:)

Posted

De monoblocken EVO900 verkar inte helt fel :D Men det är lite konstigt att de kostar nästan lika mycket som deras statement evo2 monoblock som bara har halva effekten 900w

Det verkar också bli dyrare att köpa krell deras billigaste monoblock kostar nu om jag inte har sett fel 30000$ evo600 medans de tidigade kostade 12000£$ 350Mcx

Posted

Var inne på Hifistället idag. Anders skall eller har tydligen beställt nya monoblock så han sa att han gärna sålde sina gamla till riktigt bra pris. Det var ett par gubbar inne idag när jag var där och kollade på dem. Kolla vad han skall ha för dem.