juha Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Önskar alla på Euphonia ETT GOTT NYTT HIFI ÅR!! Passar på att lägga ett nyårslöfte:Ska behålla allt som det går en signal genom i anläggningen nästa år..gäller vara försiktig med löften Oj oj kom på en massa grejer man kan testa Quote
perra_e Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Det samma- GOTT NYTT ÅR Till alla på Euphonia! Om man anser att det går en signal genom en högtalare så lovar jag inget över huvud taget Där emot kan jag lova att jag skall förbättra ljudet nästa år också Hårdvara och eller ackustik --Per Quote
Timbre™ Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Då kan vi ju redan blicka tillbaka och kika på året som är på väg att rinna ut... Mitt bästa hifirelaterade köp alla kategorier var träpersienner från IKEA. Nästa år blir stillsamt... :cool: Quote
Rotelkraft Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 GOTT NYTT ÅR TILL ALLA Nästa år blir det uppgradering av ALLT,Förutom min sambo som jag ska gifta mig med nästa helg. Ha det gott HifiSverige. Quote
Guest Viking Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Godt nytt år alle sammen Neste år begynner vel med litt akustikkarbeid. Har snakket med Matts hos Svanå og jeg tok en rask samtale med Base Technology siden de er importør av daad fra Acustica Aplicata. Det virker som om Matts vet mest om og har utstyr for å temme elektrostater Quote
Jörgen_G Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Jag intämmer Ett Gott Nytt År! alla Euphoniaskrivare och -läsare. Vill också passa på att tacka alla för allt jag lärt mig här under året! Skål! /Jörgen G Quote
datar Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Gott nytt år!!!! Hoppas nästa år blir lika trevligt hifiår som detta med massa trevliga reportage! Quote
Babayaga Posted December 31, 2005 Posted December 31, 2005 Takker for et lærerikt år og önsker dere alle et godt nytt HiFi år Håper og kunne oppdatere anlegget mitt med et sett rørmonotrinn i 2006 Babaya (norrbagge) Quote
Bravo Posted January 1, 2006 Posted January 1, 2006 Gott Nytt HiFiår till alla Euphoniamedlemmar! Quote
Recommended Posts