chrille Posted January 9, 2004 Posted January 9, 2004 Lyssnar just på Paul Rodgers "tribute to Muddy Waters". Jag har haft lite svårt för blues tidigare, men första spåret på Rodgers skiva är helt underbart! Så jag undrar om ni kan ge lite tips på akustisk blues i samma stil. Kan också varmt rekommendera Paul Rodgers tribute platta med några av, enlig mig, världens bästa gitarrister! F ö min först post i detta forum, mycket snyggt forum måste jag säga! Quote
Timbre™ Posted January 9, 2004 Posted January 9, 2004 Telarc har en del spännande artister i sitt stall. Mighty Sam McClain bland annat. Sök på Telarc Blues... Quote
chrille Posted January 10, 2004 Author Posted January 10, 2004 Telarc har en del spännande artister i sitt stall. Mighty Sam McClain bland annat. Sök på Telarc Blues... Tack för tipset Timbre! Beställde nyligen Mighty Sam "Sweet Dreams" och Exile on Blues Street som tolkar Rolling Stones. Mer tips välkomna! Quote
Recommended Posts