Jump to content

Recommended Posts

Posted

God jul till er alla och tack för ännu ett trevligt ür här pü formet.

/Mikael

Posted
datar, det var cool... :cool:  Får vi använda den loggan om något lämpligt jultillfälle dyker upp... :?:

Visst inga problem! Grundloggan är väl ändå Copyright Timbre :cool:

K-man: Hehe så du kommer ihåg loggan från förra året ;) Tack för omdömmet. Har införskaffat mig Photoshop. Kul att leka med :)

God Jul

Posted

Till er alla (på Euphonia),

från oss alla (på HiFiForum.nu)

card.jpg

Posted
Julen har sina sidor. Time for music... :cool: ;)

GOD JUL till alla på detta forum. Jag har roligt samt lär mig mycket om Hifi, får bra tips på skivor och framförallt jag har fått lära känna några av er och andra har jag iaf träffat som hastigast. En speciell julhälsning till entusiasten som dragit igång hela forumet TIMBRE./Iroise

Posted

datar, ser du att teknikavdelningen har slagit till med en julkupp... :?::o:D Detta måste bli en tradition och jag kan tänka mig att det ser trevligt ut på bioskärmen Mikael2... ;)

Ha en fin fortsättning alla! :cool:

Posted
datar, ser du att teknikavdelningen har slagit till med en julkupp... :?::o:D Detta måste bli en tradition och jag kan tänka mig att det ser trevligt ut på bioskärmen Mikael... ;)

Ha en fin fortsättning alla!  :cool:

Hej! Riktigt roligt att du använder bilden Timbre. En riktig julkupp var ordet :D

Nej nu ska jag ta mig en halstablett mm... Febern slog plötsligt till i natt.. :diss:

Posted
Febern slog plötsligt till i natt..  :diss:

Typiskt lagom till en helg... :dead: Det var vår tekniske överdirektör som slog till mot loggan

och det var ju ett smart drag... ;):D

Hoppas febern viker och att du kryar på dig!