PLINIUS Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 Har i denna veckan köpt två Synergistic R. Master Coupler Aktive.. De enda strömkablar jag kan jämföra med är Supra Lorad som var ett snäpp upp mot vanliga apparatsladdar, Acoustic Zen "El Nino" som var ett rejält snäpp upp mot Lorad, OCH Synergistic som lyfte ljudet i min anläggning rejält mot de tidigare. Synergistic är rejält styva, de kräver dessutom extra strömuttag för den aktiva skärmen, men fixar man det är de riktigt bra! Jag har blivit rejält biten av Synergistic kulten :cool: Jag tänker behålla mina Kimber Select KS 3033 högtalarkablar, men sen blir det Synergistic R. Rakt över. Just nu ser baksidan av min anläggning ut som månbas Alpha med alla lysande blå dioder från den aktiva skärmen på alla kablar Quote
new order Posted January 21, 2006 Posted January 21, 2006 Har i denna veckan köpt två Synergistic R. Master Coupler Aktive.. De enda strömkablar jag kan jämföra med är Supra Lorad som var ett snäpp upp mot vanliga apparatsladdar, Acoustic Zen "El Nino" som var ett rejält snäpp upp mot Lorad, OCH Synergistic som lyfte ljudet i min anläggning rejält mot de tidigare. Synergistic är rejält styva, de kräver dessutom extra strömuttag för den aktiva skärmen, men fixar man det är de riktigt bra! Jag har blivit rejält biten av Synergistic kulten :cool: Jag tänker behålla mina Kimber Select KS 3033 högtalarkablar, men sen blir det Synergistic R. Rakt över. Just nu ser baksidan av min anläggning ut som månbas Alpha med alla lysande blå dioder från den aktiva skärmen på alla kablar Gratulerar och välkommen in i "kulten"!Skoj att fler upptäcker S.R tycker jag Quote
Recommended Posts