haifai Posted December 6, 2005 Posted December 6, 2005 Finns det någon i detta avlånga land som har kunskap om eller dokumentation om U66 liggandes i byrålådan, på vinden, eller i källaren? -Jag är intresserad av allt som rör U66: Scheman, byggbeskrivningar, prospekt, sortimentöversikter, prislistor..... mm. U66 var verksamma i Göteborg och designade och sålde svensk High End i slutet av 70-talet och i början av 80-talet under ledning av Lars Mürbeck. :cool: Quote
BJED Posted February 10, 2008 Posted February 10, 2008 Finns det någon i detta avlånga land som har kunskap om eller dokumentation om U66 liggandes i byrålådan, på vinden, eller i källaren? -Jag är intresserad av allt som rör U66: Scheman, byggbeskrivningar, prospekt, sortimentöversikter, prislistor..... mm. U66 var verksamma i Göteborg och designade och sålde svensk High End i slutet av 70-talet och i början av 80-talet under ledning av Lars Mürbeck. :cool: Hej Jag vet inte om vi varit i kontakt med varandra i detta ämne men jag har en del kunskap och en del dokumentation. Kanske vi kan utbyta dokumentation ? bjorn.edarp@velocitybredband.se Quote
Recommended Posts