gcs Posted December 4, 2005 Posted December 4, 2005 Idag söndag borde ni lyssnat på "Mitt i musiken" där man bl.a. tog upp vad man kan göra åt tinnitus. Det är något som vi alla kommer att få förr eller senare. Kolla in SR´s webplats där kan man nog lyssna i efterhand. Det andra hörvärda programmet var "Plats för Bebo Valdés" Tomas Blom möter pianisten. Sänds även på tisdag kl. 13.05. Bebo 87 år som bor sedan över 40 år i Sverige Brandbergen söder om Stockholm. Han är en pianist från Cuba som en gång spelade med Lecuona Cuban Boys och han hoppade av till Sverige 1959 efter en turné på bl.a. Tivoli i Stockholm. Jag minns dom själv trots att jag inte då var intresserad av just deras musik. Det andra programmet som om nu någon är intresserad kommer i nu om en stund i P2. Vinylen repar sig! ett program om vinylskivan.... överlevaren. Tyvärr så missade jag att spela in Bebo Valdes men jag kommer att spela in Vinylen.... som är en serie på två program i SR P2 och den första delen går idag klockan 15.00. Quote
plundin™ Posted December 9, 2005 Posted December 9, 2005 "Vinylen repar sig" går i repris idag klockan 13.05 i P2! Andra delen av programmet kommer på söndag kl. 15.00... Alla borde lyssna! /ptr Quote
Recommended Posts