RENE Posted November 12, 2005 Posted November 12, 2005 Fik købt min julegave før tiden . krell FPB400CX men det skal vge pladsen for Evolution one næste år Krell R1 Quote
K-man Posted November 13, 2005 Posted November 13, 2005 Mumshögtalare! Innte för att jag hört dem...men de ser väldigt mumsiga ut! Lite närbilder kanske Rene? \\K-man Quote
RENE Posted November 13, 2005 Author Posted November 13, 2005 Mumshögtalare! Innte för att jag hört dem...men de ser väldigt mumsiga ut! Lite närbilder kanske Rene? \\K-man <{POST_SNAPBACK}> De er ikke så gode jeg er jo ikke foto mester som en anden hvis herre der ejer denne side Quote
RENE Posted November 13, 2005 Author Posted November 13, 2005 Et er sikkert sådan et setup står her en dag Quote
RENE Posted November 13, 2005 Author Posted November 13, 2005 Det må være det næste stor køb jeg skal gøre Quote
K-man Posted November 13, 2005 Posted November 13, 2005 De er ikke så gode Fullt tillräckligt goda Rene, jag ser gott och väl vad det föreställer! Vad är det för mellanregister? Känner inte igen det...? Vad är det för träslag? Eller är det lack? Är det inga "fötter" på dessa Resolution 1? LAT-1 är \\K-man Quote
Timbre™ Posted November 13, 2005 Posted November 13, 2005 De er ikke så gode jeg er jo ikke foto mester som en anden hvis herre der ejer denne side RENE, det kan vara kul med någon lyckad bild men musiken och hifin står alltid i centrum. Ser att de slipsprydda svenskarna breder ut sig vid sidan av Dan D' Agostino... Quote
RENE Posted November 13, 2005 Author Posted November 13, 2005 Fullt tillräckligt goda Rene, jag ser gott och väl vad det föreställer! Vad är det för mellanregister? Känner inte igen det...? Vad är det för träslag? Eller är det lack? Är det inga "fötter" på dessa Resolution 1? LAT-1 är \\K-man <{POST_SNAPBACK}> vifa ring ´top Seas mellem jo spikes Quote
Timbre™ Posted November 13, 2005 Posted November 13, 2005 Pastagrillar och efternamnet Agostino. Kan bara vara italienskt blod i ådrorna... :cool: Quote
RENE Posted November 13, 2005 Author Posted November 13, 2005 RENE, det kan vara kul med någon lyckad bild men musiken och hifin står alltid i centrum. Ser att de slipsprydda svenskarna breder ut sig vid sidan av Dan D' Agostino... <{POST_SNAPBACK}> Ja jeg bruger alt for meget tid på at lytte . Jeg tog alle uden flash denne gang Som vi har snakket om ,jeg ejer ikke den store tålmodighed som dig Quote
K-man Posted November 13, 2005 Posted November 13, 2005 vifa ring ´top Seas mellem Tackar! Maffiga spikes! \\K-man Quote
Recommended Posts