ArtSound Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 Er her på forum andre Avantgarde Acoustic ejere? Quote
Sanoj Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 ArtSound ? Finns det inte en hifiaffär som heter så? // Jonas Quote
sampix Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 Jodå, och de säljer Opera. Precis sådana som på bilden faktiskt. Vilket sammanträffande Quote
ArtSound Posted November 8, 2005 Author Posted November 8, 2005 Jo det er korrekt begge dele. Det var nu ikke så meget som firmaet Artsound jeg spurgte, men mere generelt. Jeg har kendskab til ét sæt Avantgarde DUO i Sverige, men det kan da ikke være det eneste sæt? Quote
c88 Posted November 9, 2005 Posted November 9, 2005 Hej Jag har läst lite recentioner om duo och dom låter väldigt intressanta, vart kan man provlyssna dessa högtalare? Quote
ArtSound Posted November 9, 2005 Author Posted November 9, 2005 Hej Jag har läst lite recentioner om duo och dom låter väldigt intressanta, vart kan man provlyssna dessa högtalare? <{POST_SNAPBACK}> Som sagt har jeg kendskab til én ejer i Sverige. Måske han vil vise sine frem? Jeg er selvfølgelig nødt til at spørge ham først Han er bosiddende en times kørsel nord for Stockholm mener jeg Ellers er du meget velkommen i DK, Viborg, 1.5 time fra Frederikshavn ( -Göteborg) Quote
Recommended Posts