poman Posted January 3, 2004 Share Posted January 3, 2004 Hej på er alla! Dom mesta vet väl vem jag är men möjligtvis inte som person bakom nicknamnet. Jag heter Per-Olov kommer från Växjö snart 26 år okey då 46 år har haft detta intresse med hifi i många år har liksom aldrig blivit nöjd med mina grejer men nu tycker jag har hittat det, visst finns det alltid bättre men för dom pengarna så låter det mycket bra sen har jag vurm för Primare som ni kanske märker också då även Avance. Kan väl också säga att jag gillar jazz mycket även blues och klassikt musik faller också för synth. Tycker det är en mycket bra idé av Timbre att starta detta lilla fina forum där vi kan hålla oss till det vi alla delar Hifi & musik då i mer lugnare former. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindvall Posted January 3, 2004 Share Posted January 3, 2004 Ja hit är det skönt att komma och "loungea" lite. Att sätta sig i den virtuella fåtöljen och mysa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted January 3, 2004 Share Posted January 3, 2004 Detta är väl inte scenen för det ultimata draget men lugnet har också en charm. Man hinner läsa varje inlägg ordentligt... Kul att du hoppade med. Photoshop... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poman Posted January 3, 2004 Author Share Posted January 3, 2004 Detta är väl inte scenen för det ultimata draget men lugnet har också en charm. Man hinner läsa varje inlägg ordentligt... Kul att du hoppade med. Photoshop... Tack så mycket Timbre! Du undrade vad jag använder för fotoprogram Paint Shop Pro 7 och Ulead PhotoImpact 4.2 ett ganska bra program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts