Ekman Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 Jag vill ha tag på helst 4st (även färre går bra) Black diamond racing pucks mk3 Quote
Merkurius Posted November 1, 2005 Posted November 1, 2005 Jag har 8 st och säljer dessa tillsammans, intresserad? Quote
Timbre™ Posted November 4, 2005 Posted November 4, 2005 Vi kan dela på dom Ekman. Fyra var om priset är OK. Quote
Merkurius Posted November 4, 2005 Posted November 4, 2005 Helsike asså... Nu har jag 5 st som visat intresse för dessa "hockey puckar", "bara" genom "Euphonia Auktionsforum.se...." När jag köpte dessa låg nypriset på 6600:- för allihopa, idag så är de lite billigare vad jag förstått. Ekman + alla andra verkar vilja veta pris men jag har sagt bud... enbart för att få ett hum om prisläget. Som en liten hint, rör det sig om hälften av det gamla nypriset.... men jag är öppen för förslag Quote
Merkurius Posted November 4, 2005 Posted November 4, 2005 Skit i Ekman Näää skämt åsido, jag vet inte om han är intresserad eftersom jag inte fått något bud av honom... Ekman? Om du är intresserad är du mycket välkommen med ett bud men hej, vi använder hans tråd och kör budgivning Jag säljer inte dessa för under 2500:- (dvs. alla 8) så vi börjar där. Ni som bara vill ha 4 st (märk väl: säljes bara i pack om fyra eller åtta) kan ju använda era mattekunskaper för att räkna ut vad halva priset av 2500:- blir. Quote
Merkurius Posted November 5, 2005 Posted November 5, 2005 Här ligger dom så snällt i en hög och väntar på deras nya ägare... Quote
Merkurius Posted November 5, 2005 Posted November 5, 2005 Ekman har bestämt att han avvaktar.... så nu är det fritt fram för alla andra Jag har fått ett bud på 2500:- för allihopa. Quote
Timbre™ Posted November 5, 2005 Posted November 5, 2005 Ser ut att vara i fint skick och priset är ju realistiskt. Står tillbaka men blir det ingen affär köper jag dom för 2500 kr. Quote
Neon Park Posted November 6, 2005 Posted November 6, 2005 Är modellen avsedd för trissor eller rör,jag är intresserad om de är avsedda för rör. Mvh Quote
Merkurius Posted November 6, 2005 Posted November 6, 2005 Dessa är för trissor. Jag använder mina under mitt Bat-steg och det funkar prima Enligt vad jag hört ska det inte vara så jättestor skillnad mellan MK3 vs. MK4 (trissor Vs. rör) Quote
Recommended Posts