Gigas Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Undrar om någon är intresserad av att dela på en skivtvätt. Jag är villig att satsa 3000:- och tillsammans med en, eller möjligen två, och få möjlighet till lite rengöring då och då. Hoppas att det finns fler med "skitiga skivor" som går i samma tankar. Quote
Konrad Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Har en Loricraft PRC 3/2. Intressant? Jag finns i Stjärnhov i Sörmland. konrad@tyfonmail.se Konrad Quote
Absolute Audio Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Ohoj!! Då vet jag vart jag tvättar skivorna Bor bara någon mil från Stjärnhov i Gnesta! Kul med fler hifinördar i krokarna. Quote
P-pan Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Biltvätt, kemtvätt och skivtvätt... Ni kanske skulle starta upp en liten företagsverksamhet på området Synd att jag bor på fel sida om stora staden. Hade annars gärna varit med på delägarskapet. Quote
Bebop Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Undrar om någon är intresserad av att dela på en skivtvätt. Jag är villig att satsa 3000:- och tillsammans med en, eller möjligen två, och få möjlighet till lite rengöring då och då. Hoppas att det finns fler med "skitiga skivor" som går i samma tankar. Kanske Du skall upplysa oss var Du bor!? Blir lite enklare att ta beslut då. Quote
gcs Posted June 15, 2008 Posted June 15, 2008 Om den finns i eller nära Stockholm så är jag med. Men frågan är bara hur man ska kunna dela på en sån tvätt och hur länge den ska kunna vara hos varje delägare. Quote
Gigas Posted June 19, 2008 Author Posted June 19, 2008 Om den finns i eller nära Stockholm så är jag med. Men frågan är bara hur man ska kunna dela på en sån tvätt och hur länge den ska kunna vara hos varje delägare. Beklagar min frånvaro, har varit av banan en längre tid p.gr.a. en höftledsoperation. Förfrågan jag la ut förra hösten blev inte besvarad på länge och jag tolkade då detta som ointresse och kanske svårigheter i själva upplägget. Jag skaffade en egen tvätt, Okki Nokki som har tjänat mej ypperligt under närmare två tusen skivtvättar och kan absolut rekomenderas. Tvättvätskan Le Art de Son, är super och kostnaden per tvätt försummbar i det stora hela. Quote
gcs Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Jag ser nu att det har tagit nästan tre år för oss att reagera eftersom det första inlägget är skrivet oktober 2005. Quote
Timbre™ Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Jag ser nu att det har tagit nästan tre år för oss att reagera eftersom det första inlägget är skrivet oktober 2005. Hifi får aldrig stressas fram... Quote
Recommended Posts