Jump to content

Recommended Posts

Posted

Efter lang tids arbejde lancerer Sonus faber Club Denmark nu den nye hjemmeside.

Siden er lavet som en homage til byen Vicenza, og ikke mindst de smukke højtaler-kreationer som byens smukke arkitektur har været inspirationskilde for.

Du kan se hjemmesiden på:

http://www.sonusfaberclub.com

Er du ejer af et sæt Sonus faber højtalere (eller en Sonus faber forstærker) er du velkommen som medlem. Alle andre er velkomne til at nyde de mange billeder og reportager som siden nu byder på, og som løbende vil blive opdaterede.

God fornøjelse!

Posted
Då får man grattulera till ett nytt steg för Sonus faber Club Denmark! :)

Här skall läsas!

\\K-man

Hej K-man

Tusind tak... Ja, der skulle være mulighed for et par timers underholdning. :)

Posted
Alle andre er velkomne til at nyde de mange billeder og reportager som siden nu byder på, og som løbende vil blive opdaterede.

God fornøjelse!

Hei

Fin side!!

Men når jeg prøver å se bilder av medlemmenes systemer, så få jeg beskjed om å logge inn.

Hvordan gjør man det?

Posted
Hei

Fin side!!

Men når jeg prøver å se bilder av medlemmenes systemer, så få jeg beskjed om å logge inn.

Hvordan gjør man det?

Hej RODA

Den fulde præsentation af medlemmernes anlæg er indtil videre lukket af, og kun medlemmer har login.

Grunden er at Danmark er et meget lille land, og de skrevne informationer skal derfor kraftigt begrænses hvis tekten bliver offentlig tilgængelig.

Vi har således valgt at holde fast i en mere detaljeret beskrivelse (hvilket giver bedre mulighed for præcis erfaringsudveksling imellem medlemmer), som så er beskyttet af et login.

Det kan være vi skal revurdere denne politik på et tidspunkt, men indtil videre køre det som du kan se.