shras Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Efter lang tids arbejde lancerer Sonus faber Club Denmark nu den nye hjemmeside. Siden er lavet som en homage til byen Vicenza, og ikke mindst de smukke højtaler-kreationer som byens smukke arkitektur har været inspirationskilde for. Du kan se hjemmesiden på: http://www.sonusfaberclub.com Er du ejer af et sæt Sonus faber højtalere (eller en Sonus faber forstærker) er du velkommen som medlem. Alle andre er velkomne til at nyde de mange billeder og reportager som siden nu byder på, og som løbende vil blive opdaterede. God fornøjelse! Quote
K-man Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Då får man grattulera till ett nytt steg för Sonus faber Club Denmark! Här skall läsas! \\K-man Quote
shras Posted October 24, 2005 Author Posted October 24, 2005 Då får man grattulera till ett nytt steg för Sonus faber Club Denmark! Här skall läsas! \\K-man <{POST_SNAPBACK}> Hej K-man Tusind tak... Ja, der skulle være mulighed for et par timers underholdning. Quote
Timbre™ Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Här går det undan... Mikael har redan spikat upp bannern i vår portal. Lycka till med hemsidan! Quote
shras Posted October 24, 2005 Author Posted October 24, 2005 Här går det undan... Mikael har redan spikat upp bannern i vår portal. Lycka till med hemsidan! <{POST_SNAPBACK}> Hej Timbre Det ser rigtigt godt ud (meget bedre end at se TV). Quote
RODA Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Alle andre er velkomne til at nyde de mange billeder og reportager som siden nu byder på, og som løbende vil blive opdaterede. God fornøjelse! <{POST_SNAPBACK}> Hei Fin side!! Men når jeg prøver å se bilder av medlemmenes systemer, så få jeg beskjed om å logge inn. Hvordan gjør man det? Quote
shras Posted October 25, 2005 Author Posted October 25, 2005 Hei Fin side!! Men når jeg prøver å se bilder av medlemmenes systemer, så få jeg beskjed om å logge inn. Hvordan gjør man det? <{POST_SNAPBACK}> Hej RODA Den fulde præsentation af medlemmernes anlæg er indtil videre lukket af, og kun medlemmer har login. Grunden er at Danmark er et meget lille land, og de skrevne informationer skal derfor kraftigt begrænses hvis tekten bliver offentlig tilgængelig. Vi har således valgt at holde fast i en mere detaljeret beskrivelse (hvilket giver bedre mulighed for præcis erfaringsudveksling imellem medlemmer), som så er beskyttet af et login. Det kan være vi skal revurdere denne politik på et tidspunkt, men indtil videre køre det som du kan se. Quote
Recommended Posts