mc_square Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Hej alla audiofiler! Har nyss blivit registrerad här och börjar väl bäst med att berätta vad jag har...! Mina Wharfedale Modus 8,moddade. Baksidan på Wharfedale. Och mitt nyss införskaffade hifi-rack,med alla Cyrus samt Xboxen framför. Förresten,det här är Niels Larsens kablar,handgjorda....Älskar dem! Matte Quote
Timbre™ Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Ser man inte en kabelhängare på första bilden till vänster... Har träffat på det tidigare och det är ju både kul och praktiskt... Quote
mc_square Posted October 21, 2005 Author Posted October 21, 2005 Det e faktiskt ett högtalarstativ... Men man är väl innovatör,hehe! Quote
datar Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Niels Larsen? Det var något nytt Hemsida? Quote
RODA Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 datar: NLE (Testet i High Fidelity) EDIT: Link NIELS LARSENS KABLER Quote
mc_square Posted October 22, 2005 Author Posted October 22, 2005 datar: NLE (Testet i High Fidelity) EDIT: Link NIELS LARSENS KABLER <{POST_SNAPBACK}> Exakt! Fast den sidan visste jag inte ens om att den fanns... tack! Bilder är jag glad för så det lär bli mycket mera (High Fidelity nr3 2005,förresten) Har nyss haft test kväll av mina nya kablar,Harmonic tech CyberLink silver och ett par MiT Terminator 4....Minst sagt imponerande! Är det fler som äger Cyrus här,förresten...? Matte :cool: Quote
mc_square Posted October 22, 2005 Author Posted October 22, 2005 (edited) NLE tillsammans med en VdH för jämförelsens skull... Och så SignalCable Silver Resolution. Edited October 22, 2005 by mc_square Quote
Timbre™ Posted October 22, 2005 Posted October 22, 2005 NLE och Crystal Cable påminner lite om varandra till utseendet men lindningstekniken ser helt annorlunda ut. Quote
datar Posted October 22, 2005 Posted October 22, 2005 Ahaa.. Ja det är ju denna signalkabel som har ledare i äkta guld Quote
mc_square Posted October 22, 2005 Author Posted October 22, 2005 Ahaa.. Ja det är ju denna signalkabel som har ledare i äkta guld <{POST_SNAPBACK}> Stämmer! Handgjorda e mina oxå,så du kan ju tänka dig priset... :clown: Men de är helt underbara!! Quote
Recommended Posts