figge Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Hej Min CD (Audio Aero Capitole) verkar ha en sämre dag. Den ena kanalen låter mycket lägre än den andra, har provat att skifta signalkablarna mellan höger och vänster. Då följer problemet med. Så inget fel på slutsteget.[] Kör CD´n direkt i slutsteget. Kan det var så enkelt att rören på ena kanalen är slut? Eller något annat fel? Quote
eliot Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Skifta rören mellan vänster och höger kanal Quote
RENE Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Hej Min CD (Audio Aero Capitole) verkar ha en sämre dag. Den ena kanalen låter mycket lägre än den andra, har provat att skifta signalkablarna mellan höger och vänster. Då följer problemet med. Så inget fel på slutsteget.[] Kör CD´n direkt i slutsteget. Kan det var så enkelt att rören på ena kanalen är slut? Eller något annat fel? <{POST_SNAPBACK}> hej kom med S/N nummer og send mig en mail på rail@pc.dk så får vi den op at køre igen. Det kan være rør men også softvare . Quote
figge Posted October 20, 2005 Author Posted October 20, 2005 Hej Rene S/N 455 Tommy hej kom med S/N nummer og send mig en mail på rail@pc.dk så får vi den op at køre igen. Det kan være rør men også softvare . <{POST_SNAPBACK}> Quote
RENE Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Hej Rene S/N 455 Tommy <{POST_SNAPBACK}> oki kan du se hvad softvare version den har , vil tro 4,1 . Jeg fixer lige 2 nye rør og ny softvare til den . Send min din adresse og det på min mail Quote
RENE Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 oki kan du se hvad softvare version den har , vil tro 4,1 . Jeg fixer lige 2 nye rør og ny softvare til den . Send min din adresse og det på min mail <{POST_SNAPBACK}> Næ det er version 5,4 . Quote
figge Posted October 21, 2005 Author Posted October 21, 2005 Tack för hjälpen Rene. Hör av mig om det inte hjälper at byta rören. Tommy Quote
Recommended Posts