Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vet någon om det finns ett bra program för att lagra sin skivsamling och DVD samling i en PocketPC? Skulle vara praktiskt då man är ute och handlar ibland.

Posted
Vet någon om det finns ett bra program för att lagra sin skivsamling och DVD samling i en PocketPC? Skulle vara praktiskt då man är ute och handlar ibland.

Hur många plattor har du?

Jag brukar hålla min ganska lilla sammling (3000 CD, 2000 LP och ett par tusen i andra format) i skallen... :black::D

Skojjar bara, kör själv med ett Filmakerregister som jag snitsat till själv.. Började på min Mac Classic 1991 har sedan migrerat genom ett par generationer Mac för att landa i PC världen. I fickan har jag numer en Palm och på den rullar Filemaker Mobile, som också finns för Pocket PC..

Det finns visserligen färdiga mallar till FM, men jag har gjort min själv för att bäst kunna anpassa den till mina musikaliska behov.. Passar kanske inte alla.. Och Filemaker Pro är tyvärr lite dyrt..

/ptr