ronnyx Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Någon som kan ge förslag på en pickup till en Linn Axis spelare. Det ska helst vara en MM eftersom jag använder det inbyggda riaa i min integrerade Rotel RA 03. Jag har försökt med Linns egen K9 som jag tyckte lät lite tunnt och nu senast har jag spelat med en Ortofon OM40 med ett 10 hus. Vad finns det för pickuper som kan ge det extra ??? Quote
Neon Park Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Någon som kan ge förslag på en pickup till en Linn Axis spelare. Det ska helst vara en MM eftersom jag använder det inbyggda riaa i min integrerade Rotel RA 03. Jag har försökt med Linns egen K9 som jag tyckte lät lite tunnt och nu senast har jag spelat med en Ortofon OM40 med ett 10 hus. Vad finns det för pickuper som kan ge det extra ??? <{POST_SNAPBACK}> Quote
Neon Park Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Oj så fel det kunde bli.Du kanske skulle kolla upp Clearaudios mm-pickuper det har ett stort utbud från ganska billigt till dyrt.Hör med Mirre på www.simplyblack.net vad som kan passa. Mvh Quote
Recommended Posts