eliot Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 "Det var dyrt" - Ja det kostar mycket att skicka stora paket Quote
Bjørn B Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Hej Rene. Nå ja det er jo det nye super pap, det er utroligt dyrt.... Kom så med flere billeder, vi lider jo Quote
Timbre™ Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Man får väl gissa på ett försteg plus två monoblock så länge. Samma tillverkare om man finstuderar kartongerna... Quote
Guest Rydberg Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Björn_B, du har inte funderat på att ha en signatur som tar upp lite mer plats? Quote
mikael2 Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Kan ju vara en transport och 2 mono-DAC Kartongerna ser ut att vara från Wadia...deras nya prylar kanske Quote
new order Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Kan ju vara en transport och 2 mono-DAC Kartongerna ser ut att vara från Wadia...deras nya prylar kanske Om du skulle klara detta bara med hjälp av hur kartongen ser ut så utmärken jag dig till Euphonias version av Saida Quote
Timbre™ Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Ja, har du tippat rätt så får du nog leva med detta under lång tid framöver... Quote
Guest Rydberg Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Fragil-sticken liknar precis de som AA sätter på, kanske rörmonosteg eller liknande? Quote
Guest Zalve Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Kan ju vara en transport och 2 mono-DAC Kartongerna ser ut att vara från Wadia...deras nya prylar kanske <{POST_SNAPBACK}> Då Mikael2 sällan brukar ha fel och verkar ha haft en del prylar, så gissar jag blint på att detta stämmer... Vi får väl se om det är Saidaeller inte Quote
K-man Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Hehee...ja..jag tror också att det finns en stor risk att Mikael2 nu mer kommer få heta Saida2 \\K-man Quote
Guest Rydberg Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Ahh, kolla!! Jag tror jag är närmast i mina gissningar :cool: Quote
K-man Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 japp, verkar klart så! ...skönt för Mikael! \\K-man Quote
Guest Rydberg Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Ja att få stämpeln Hifi-Saida skulle nog inte ha varit så kul, hehe Quote
Terminator Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Tar man det på fragile-lappen så är det t o m värre än Saida i sin glans dagar Quote
Guest Rydberg Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Tar man det på fragile-lappen så är det t o m värre än Saida i sin glans dagar <{POST_SNAPBACK}> :clown: Quote
K-man Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Tar man det på fragile-lappen så är det t o m värre än Saida i sin glans dagar ...ja...det är ju frågan om... \\K-man Quote
Timbre™ Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Rydberg, det kallar jag detaljminne... Måste skaka fram en Euphoniamugg - skall du till Malmömässan... Quote
Guest Rydberg Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Rydberg, det kallar jag detaljminne... Måste skaka fram en Euphoniamugg - skall du till Malmömässan... <{POST_SNAPBACK}> Även en blind höna.... Nej, det hinns inte med tyvärr Quote
Timbre™ Posted October 5, 2005 Posted October 5, 2005 Då hinner jag få nästa leverans... Vi tar det vid något lämpligt tillfälle. Quote
Bjørn B Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Björn_B, du har inte funderat på att ha en signatur som tar upp lite mer plats? <{POST_SNAPBACK}> Så er det hermed rettet, fylder lidt mindre nu De ser søde ud de Audio Aero blokke Quote
mikael2 Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Tur jag inte hade rätt denna gång då Grattis Rydberg! :cool: Quote
Kristjan Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 <{POST_SNAPBACK}> Je men det er en flot forstærker Quote
Recommended Posts