Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trevlig musik. Det är piano och violin så det är väl en violinsonat, har inte hört den förut vad jag vet. Jag skulle gärna ha svar på detta också.

Posted

Varför inte maila och Fråga Sonus Faber ? De bore ju veta :clown: :mm:

Posted

Guarneri är fint. Påminner mig om när jag och en kompis var i Genua i Italien och fick för oss att kika på Paganinis violin. Vi lyckades få se den efter diverse gestikulerande och samtal på blandade språk. Finns i ett glasskåp i stora salen i Genuas rådhus. "Guarneri del Gesu" har jag för mig att just det instrumentet kallas.

Hörde också en Guarneri på en konsert i Strömstad för många år sedan. Det var David Bartov på violin och Rina Radek på piano, mycket trevligt. Jag har fortfarande vinylskivan kvar som jag köpte vid det tillfället. :)

• 2 weeks later...
Posted

För dom som inte förstod;

info@sonus.faber.it (kan vara utan punkt också)

eller om man inte får svar då så skriver man;

webmaster@sonus.faber.it så är det alltid nån som svarar :D Sen är det bara fråga den killen vad för e-post adress som han har gett ut till Sonus Faber.

*Detta kan bara vara ****snack, eller helt sant. Inget vet egentligen*

• 5 months later...
Posted
om ni går in på sonus fabers hemsida så sätter det igång ett stycke med violin,det verkar vara hur bra som hellst,vad är det för stycke som spelas :?:

Largot (andra satsen) från L'inverno (Vintern) av Antonio Vivaldi om man kollar idag i alla fall - En ganska sur inspelning..