gcs Posted September 14, 2005 Posted September 14, 2005 Nu i kväll hörde jag ett program i SR P2- Resonans som är ett debattprogram med Per Gulbrandsen (Carlsson planet) som debattledare. Programmet handlade i kväll om DAB radions framtid och lite om nya format. Medverkande var Ove Joanson som är f.d vd för SR och numera ordförande i SR:s styrelse. Vidare var musikteknikern Maurice Mogard som var kritisk mot att man sänkt sändningskvaliteten. Gå in på www.sr.se och sök upp Resonans där ni själva kan lyssna men nu med ännu lägre kvalitet. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.