Bjørn B Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Hej. Længre nede af siden kan i se mit nye setup. Amp: Audia Flight One Int. Amp. CD : Audia Flight CD One. Speaker : Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand Signal Kabel CD : Goertz TQ2 Silver XLR Signal Kabel DVD: VdH D103 Hybrid MK3 HT Kabel : Kimber 8TC Den ene speaker : Kimber 8TC : Vienna kan det med finish : Vienna igen igen : Quote
Guest Rydberg Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Snygga högtalare det där! Har du några mattor på golvet? Om inte så tror jag du har en STOR förbättringspotential där. Resultatet av hur det brukar låta beror till 50% av anläggningen och 50% av rummet/rumsakustiken (kanske ännu mer på rummet). Quote
Bjørn B Posted September 11, 2005 Author Posted September 11, 2005 Snygga högtalare det där! Har du några mattor på golvet? Om inte så tror jag du har en STOR förbättringspotential där. Resultatet av hur det brukar låta beror till 50% av anläggningen och 50% av rummet/rumsakustiken (kanske ännu mer på rummet). <{POST_SNAPBACK}> Hej Rydberg. Nej jeg har endnu ikke gulvtæpper på mine gulve og får det heller ikke i dette hus, jeg er nemlig ved at bygge hus andet steds i Dk og der får jeg gode tykke gulvtæpper på, men jeg er helt enig med dig, det giver utroligt meget med gulvtæpper, jeg har prøvet mig frem med div. tæppe stykker foran og bagved speakerene og i hjørne af stuen, men det skal nok komme Quote
Timbre™ Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Kul Bjørn B, det blir mer Vienna Acoustics i höst... Quote
Bravo Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Fina högtalare det där, spänande med nytt hus, blir det ett speciellt musikrum? Quote
Bjørn B Posted September 12, 2005 Author Posted September 12, 2005 Fina högtalare det där, spänande med nytt hus, blir det ett speciellt musikrum? <{POST_SNAPBACK}> Hey. Nej dog ikke med dedikeret musikrum, det bliver en del af stuen, dog med egen "HiFi" væg hvis man kan kalde det, det Der bliver dog et dedikeret hjemmebio rum, men det vender jeg lige tilbage til når tiden kommer til det Nå men jeg kan vel godt løfte sløret og sige at det drejer sig om Audia Flight som kommer til at være en vigtig del af mit fremtidige stereo setup.. :cool: Quote
datar Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Ja högtalarna erhåller extremt fin finnish Quote
Nitram Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Har du testat att bi-ampa med 7500àn? man kan ju koppla om och driva frontarna med effekten från bakkanalerna också... Quote
drkim Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Svårt att biampa Vienna, då de bara har ett par kontakter. Alltså inte gjorda för biamping eller biwiring. Mvh Jocke Quote
Bjørn B Posted September 12, 2005 Author Posted September 12, 2005 Hey. datar : Ja det kan de sgu Vienna, meeen de kan jo også spille, jeg har før haft Beethoven classic og opgraderingen til Concert grand var et naturligt led i min "quest" for Strauss, som med sikkerhed kommer til at stå i min stue en gang i fremtiden Nitram: Nej det viste jeg faktisk ikke man kunne, men som "drkim" er inde på så har BCGérne kun 1sæt indgange, man kunne self. bare BiWire fra Ampén og så frem til speakeren, men nej det er ikke noget jeg har leget med.... Her er lige et billede af min lille grund, hvorpå der meget gerne skulle stå et hus snart : Quote
Nitram Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Aha... tyckte det såg ut som två Annars är det en trevlig feature som finns på dessa recivrar... Quote
Guest mikael Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Läcker setup. Vad tycker du om dvd-25 spelaren, och hur skulle du karakterisera ljudet från den. /Mikael Quote
Bjørn B Posted September 12, 2005 Author Posted September 12, 2005 Läcker setup. Vad tycker du om dvd-25 spelaren, och hur skulle du karakterisera ljudet från den. /Mikael <{POST_SNAPBACK}> Hey. Jeg havde på et tidspunkt også H/K´s HD750 CD-afspiller denne kunne på intet tidspunkt følge med DVD25´s lyd, nu benytter jeg kun den analoge udgang på DVDén og jeg må sige at den faktisk spiller ok, jeg vil mene lyden hælder mod det mørke/varme, med god bund omend ikke fast, men relativ dyb, vil sige at den mørke/varme lyde går igen hele vejen op til toppen, det lægger helt sikkert en dæmper for en del detaljer i musikken. Quote
Bjørn B Posted September 30, 2005 Author Posted September 30, 2005 Hejsan. Så kom der endelig lidt HiFi fra syden : Audia Flight One Int. Amp. Audia Flight CD One. CD - DVD - Amp. Alle herlighederne. Alle herlighederne igen. Ormegården. Goertz TQ2 Silver XLR - Kimber Cable 8TC - Jorma JPC 2.5 - osv. Så nu er jeg en glad lille mand, det skal det bare spilles til Quote
Recommended Posts