Prodigy Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 (edited) Jahapp, då var den väck. Mycket trevlig skapelse men skall det bli bättre mäste det till ändring (se min tyska signatur!). Bladelius Gondul Level 3 säljes-Nytt pris Erbjuder härmed min Bladelius Gondul Level 3 (mycket bra ljud och bild!!!) till försäljning då jag erbjudits att köpa lite nytt smått och gott vilket leder till att jag renodlar mina båda anläggningar till 2-kanal respektive hemmabio. Jag vill ha ett bud och är villig att diskutera seriösa förslag? Listpris var 120 000SEK när jag slog till. Skicka ett email med tankar om bud, eventuella frågor samt email eller telefonnummer så tar jag kontakt så snart jag kan. NB: Analogkort är nu färdigt enligt HiFi-Consult, vilket ger dig mojlighet att använda Gondul:en som försteg förutom dess fabulösa kapacitet som multiformats-spelare. /Peter Email adress: peterbackstrom1969@yahoo.se Edited February 8, 2006 by Prodigy Quote
Recommended Posts