Amadeus Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Her er 10 af mine favoritter i en ikke prioriteret orden: Pat Metheny - The road to you Allison Krauss & Union Station - Live Diana Krall - Look of love Keith Jarreth - The melody at night with you Jan Garbarek - Rites Duruflé's - Requiem (Naxos) James Taylor - October road Niels Henning Ørsted Pedersen (NHØP) - Those who were Jimmy Smith & Wes Montgomery - The dynamic duo Tuck & Patti - Chocolate moment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pick-me-up Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Tycker att det är jättesvårt att göra personlig topp 10 lista och den ändras ju nästan från dag till dag … men lovar att återkomma när jag har plöjt igenom mina alternativ … Vore nästan enklare att göra personlig topp 100 lista *s* utan rangordning mellan skivorna. Men när jag tänker lite närmare så är det kanske enklast att fokusera på de senaste köpen och välja bland dem. Några absoluta all time high har jag nog inte så jättemånga. Eller kanske det finns, men dem behåller jag bara för mig själv *LOL* Nackdelen för oss alla som har ganska mycket skivor är att det blir så himla många plattor som får bara samla damm … eller sakta ätas upp av solen och luften. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
new order Posted August 11, 2006 Author Share Posted August 11, 2006 Hoppas det är ok att jag lyfter fram den här tråden igen. Den ursprungliga frågan var denna "ponera följande. ni hamnar på en öde ö med en bärbar cd-spelare och 10 valfria skivor! vilka 10 skivor är absolut nödvändiga att ha med sig?" Jag försöker med jämna mellanrum uppgradera min lista.Fast det är lika svårt nu som det var då. /n.o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 James Taylor - October roadTrodde jag var ensam om James Taylor... Jag rekommenderar starkt hans DVD Live at the Becon (?) Theatre. Mycket bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Jag försöker med jämna mellanrum uppgradera min lista.Fast det är lika svårt nu som det var då. Det är mycket lättare att lägga till album än att ta bort... :cool: Hade inte med Patricia Barber Verse på listan och så kan man ju inte ha det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranefjord Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 10 snabba: Sonic Youth - Dirty Cure - Wish My Bloody Valentine - Loveless Return To Forever - Första plattan Boards Of Canada - Geogaddi Kraftwerk - Die mensch maschine Prince - Controversy Nirvana - Nevermind Simon And Garfunkel - Live In Central Park Pink Floyd - Relics HansW 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
new order Posted August 11, 2006 Author Share Posted August 11, 2006 10 snabba: Sonic Youth - Dirty Cure - Wish My Bloody Valentine - Loveless Return To Forever - Första plattan Boards Of Canada - Geogaddi Kraftwerk - Die mensch maschine Prince - Controversy Nirvana - Nevermind Simon And Garfunkel - Live In Central Park Pink Floyd - Relics Spännande!Jag gillar de flesta artister som du nu räknar upp.Men skiva 3,4,5 har jag aldrig hört talas om. Måste kolla upp detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peo Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Ah, en sån där omöjlig fråga igen, hehe.. Det varierar ju. Men just nu klämmer jag till med: Tangerine Dream - Poland -> en av mina absoluta favoritplattor.. Klassisk ambient, äkta analogljud.. Gåshud. Mycket bättre på vinyl! CD-utgåvan saknar det råa elektriska ljudet från analogsyntharna, den är mer utslätad och..tja, tråkig. Conjure One - Conjure One -> ytterligare ett projekt från en av männen bakom Front Line Assembly, Delerium och alla de där grupperna.. Ethnopop? Fantastisk skiva.. Låter inte så dumt heller. Kraftwerk - Trans Europa Express (mycket bättre på tyska) -> en favorit till, den tyska versionen är det mer känsla i, den känns mer exakt, vilket inte är så konstigt.. Låter otroligt bra på vinyl om man har en originalpressning från Tyskland a'la 1977. Även CD'n låter helt okej. Skinny Puppy - Cleanse Fold & Manipulate -> svårt att välja en favoritplatta med denna grupp, men den här är myspys helt enkelt.. Tung, industriell och melodiös synth. The Cure - Faith -> Så vacker.. Tangerine Dream - Tangerine Tree #66 - Live at the Civic Auditorium, Santa Monica USA 1977-04-26 -> innehåller utan tvekan bland det bästa som TD har gjort.. Spår 2 på denna bootleg är fullständigt magisk. Synd att det inte låter så bra bara... (publikinspelning) Twice a Man - Works on Yellow -> svensk synthpop när den var som bäst. Helt underbar!! Iron Maiden - Live after Death -> jag kan inte klara mig utan en Maidenplatta, så det får bli den här.. Depeche Mode - Songs of Faith and Devotion Live -> svårt att välja bara en DM-platta, men den här är speciell.. "In Your Room" är magisk. Fields of the Nephilim - Earth Inferno -> gothrock på toppen av sin förmåga. Haris Alexiou - Ena Fili tou Kosmou -> gudinnan från Grekland i en underbar liveplatta från 1997.. Relativt okänd i Sverige av naturliga skäl, men mer än väl värd en lyssning. Grekisk folkmusik med stor orkester! Mer info om Haris finns på www.alexiou.gr (man kan även lyssna på ett gäng låtar). Kvinnan har en röst som är..oj. Hoppla, elva blev det visst.. Jag kan hålla på hela dagen tror jag, hehe.. Har man bred musiksmak så har man! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wintermute Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Det verkar finnas många bud om vilken av Cures plattor som är den oumbärliga. Mitt bud är nog Disintegration. Conjure One... måste undersökas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peo Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Ja, problemet är att det finns rätt många skivor att välja på, hehe.. Disintegration är fantastisk. Pornography också. The Head on the Door också. Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me.. Och ja, Conjure One rekommenderas verkligen! http://www.conjureone.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranefjord Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 New Order: 'Loveless' är flummig(!), shoegazing 90-tals pop. En superklassiker! Perfekt på efterfesten! Geogaddi är -i mitt tycke- BOC bästa. Mörk, introvert och ödslig elektronika... typ. RTF är fusionjazz från 70-talet när den är som bäst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
new order Posted August 14, 2006 Author Share Posted August 14, 2006 New Order: 'Loveless' är flummig(!), shoegazing 90-tals pop. En superklassiker! Perfekt på efterfesten! Geogaddi är -i mitt tycke- BOC bästa. Mörk, introvert och ödslig elektronika... typ. RTF är fusionjazz från 70-talet när den är som bäst. Intressant.Får kolla upp dessa artister. Timbre,håller med dig.Mycket lättare att lägga till än plocka bort skivor. Reviderar min lista igen. Ryan Adams-Love Is Hell Lisa Loeb-Firecrackers Björk-Vespertine Bruce Springsteen-Born To Run Amadou & Mariam-Dimanche A Bamako Nikka Costa-can´tneverdidnothin´ Steely Dan-Everything Must Go Sarah Mclachlan-Surfacing Phoenix-United Eva Cassidy-Live at Blues Alley Svårt val.Fick skippa Kraftwerk,Neil Young,Tori Amos och många fler som ligger precis utanför!Cure är en intressant grupp också.Måste börja kolla upp deras skivor.Har bara Mixed Up och Greatest Hits för tillfället. Men dessa är väl de skivor jag inte skulle klara mig utan för tillfället.Min gamla hjälte Springsteen måste jag ha med.Born To Run har åldrats med värdighet och är den ultimata Springsteen plattan för mig. /n.o edit:stavfel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
painter Posted August 14, 2006 Share Posted August 14, 2006 Detta e inte det lättaste..... Den första plattan jag kommer på rent spontant e: THE GHOST OF TOM JOAD/ Bruce Springsteen. Denna platta har jag lyssnat på i många år nu,helt fantastiskt historieberättande. Någon annan som har den som favorit? Den andra lite mer känd:BROTHERS IN ARMS/ Dire straits. Knopfler som bäst helt enkelt! Den tredje:INFIDELS/ Bob Dylan. Alla spår håller inte riktigt,men de som gör det,gör det verkligen! Fyran då....GRACE/ Jeff Buckley. Mycket personligt+mycket bra inspelning Femman, nu börjar det bli svårt...OH MERCY/ Bob Dylan. Dylan experimenterar tillsammans med Daniel Lanois Tyvärr...de blev bara fem, får återkomma senare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
new order Posted August 16, 2006 Author Share Posted August 16, 2006 Såg nu att jag inte hade med Johnny Cash-American IV-The Man Comes Around !!! Ett misstag å det grövsta.Men vilken skiva ska jag plocka bort...?ångest.Kanske jag skulle sagt 20 skivor istället.Det är nog svårt.Måste jag ta bort någon så är det kanske Springsteen trots allt.Den skivan kan man utantill redan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundbrigade Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Banco del Mutuo Soccorso ---- Io Sono Nato Libero Frank Zappa -------------------- Hot Rats Å fasen - en till Banco-fantast. Min hemliga kontaktperson på bibblan tycker också den är bsät, men jag gillar nog mer deras första och Darwin samt Buona Notizie (nyutgiven) mer. Har hitatt en annan otroligt bra grupp Museo Rosenbach. Och av alla Zappas skivor är nog Hot Rats den bästa - synd att den är så bortglömd. Har någon hört hans gitarrsolo på låten Hot Rats??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 Här kommer 10 av mina absoluta favoriter. Inte i prioriterad ordning. 1. War Orphans, Bobo Stenson trio. En av mina absoluta favoriter alla kategorier. Melankolisk, melodisk och musikalisk 2. Smile Love and Spice, Viktoria Tolstoy. Otrolig sånginlevelse. 3. Patricia Barber, Split. Hennes första, genomsyrad av ren och oförstörd spelglädje 4. Feels good; Michael Ruff with Straitjackets. Musikernas musiker, en otrolig musikalisk begåvning. Liveinspelning av bästa kvalitet. 5. The Call, Charles Lloyd. En tenorsaxofonist med en gudabenådad ton 6. Secret Story, Pat Metheny. No comments! 7. Left Turn From The Right Lane, Georg Wadenius & Doug Katsaros. Ungdomens gitarrhjälte från Made in Sweden i en utsökt musikalisk utveckling. 8. The Nightfly, Donald Fagen. Intelligent! 9. Live in L.A., Mendoza Heredia och Neto. Michel Ruffs kompband. Ett av de bästa livebanden med ett ofantligt frenesi i bas och percuss. 10. The Art of Trio, Brad Mehldau. Så här skall triojazz spelas! Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 The Nightfly, Donald Fagen. Intelligent! Där finns mycket som är bra men The Goodbye Look har speciellt satt sig på hjärnan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen_G Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Edit 06-05-30: /.../ 1 Keith Jarret - The Köln Concert 2 Pöntinen + Kroumata + Lena Nordin m fl och körer - kammarversion av Carmina Burana 3 Pink Floyd - The dark side of the moon 4 Pink Floyd - The wall 5 Gergiev + Kirovorkestern vid Marinskij teatern - Stravinskijs Våroffer 6 Haitink + London Symphony Orchestra - Shostakovich 7:a, Leningrad 7 Louis Armstrong - Samlingsskiva 8 Chris Barber - The Essentiel Arne Domnerus och Gustaf sjökvist - Antiphone Blues 9 Gunilla von Bahr - Solflöjt Fleetwood Mac - Tusk (rem 2004) 10 Eurytmichs - Greatest Hits /.../ Hmmm.... Även jag behöver uppdatera mig efter att lite nytt kommit i skivhyllan. Alltjämt lite gott och blandat så jag kan njuta av musik för olika humörsvängningar. Nya kursiverade: 1 Keith Jarret - The Köln Concert 2 Haitink + London Symphony Orchstra - Beethovens 9:e Symfoni (2006) 3 Pink Floyd - The dark side of the moon 4 Pink Floyd - Wish you where here 5 Markevich + Philharmonia Orchestra- Stravinskijs Våroffer 6 Rostropovitj + London Symphony Orchestra - Shostakovich 11:e symfoni, Året 1905 7 Louis Armstrong - Samlingsskiva 8 Arne Domnerus och Gustaf sjökvist - Antiphone Blues (Proprius-CD:n) 9 Fleetwood Mac - Tusk (rem 2004) 10 Eurytmichs - Greatest Hits Ska bli intressant att se hur listan ser om ett drygt år igen... /Jörgen G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke65 Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Hmmm svårt det här.... Så här ser det ut för stunden; Lou Reed - Transformer Ani DiFranco - Not a pretty girl Bruce Springsteen - The River Pink Floyd - The wall Clash - London calling Eva Cassidy - Songbird Metallica - Garage inc. Natalie Merchant - Motherland Ryan Adams - Cold Roses Tori Amos - Little eartquakes /Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Härligt väder i Göteborg denna tisdag och ibland har man tur... :cool: Har varit på långvandring med ett gäng pigga fjortonåringar och på första matrasten åkte MP3-spelarna fram. Hamnade jämte Nina och vad får jag höra om inte My Girl med The Temptations... "Men Bengt jag lyssnar alltid på dom här, det förstår du väl!" () Ninas lista: My Girl ... The Temptations These Arms of Mine ... Otis Redding Because of You ... Ne-Yo Musik kan vara tidlös. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Härligt väder i Göteborg denna tisdag och ibland har man tur... :cool: Har varit på långvandring med ett gäng pigga fjortonåringar och på första matrasten åkte MP3-spelarna fram. Hamnade jämte Nina och vad får jag höra om inte My Girl med The Temptations... "Men Bengt jag lyssnar alltid på dom här, det förstår du väl!" () Ninas lista: My Girl ... The Temptations These Arms of Mine ... Otis Redding Because of You ... Ne-Yo Musik kan vara tidlös. Kul att ungdomar får en bra musikalisk uppfostran! Tycks vara en trend att göra nedslag i 60 och 70-tals musik idag. Själv lyssnade jag inte så mycket på den typen av musik när det begav sig, det skulle vara häftigare grejor, men nu känns det mer naturligt att ta upp de gamla Motownspåren. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BTS Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Hm, 10 går inte. Dessa blir svårt att vara utan: Mike Batt: Schizophonia David Bowie: The man who sold the world Kari Bremnes: Lösrivelse Eric Burdon: Sun Secrets Bob Dylan: Slow train coming AC/DC: Let there be rock Genesis: The lamb lies down on Broadway Carlos Heredia: Gypsy Flamenco Jean Michel Jarre: Zoolook Jethro Tull: Thick as a brick Joni Mitchell: Don Juans Reckless Daughter Ojos de Brujo: Techari Pink Floyd: Atom heart mother Rush: Power Windows Boz Scaggs: Fade into light Paul Simon: Graceland Robin Trower: Victims of the fury Van der Graaf Generator: Godbluff Andreas Vollenweider: Book of roses Rick Wakeman: Journey to the centre of the earth Jeff Waynes: War of the worlds Roger Waters: Amused to death Tony Joe White: Clooser to the truth Yes: Yes Yes: Fragile Niel Young and Crazy Horse: Rust never sleeps Frank Zappa: Apostrophe Orff: Die Kluge-Der Mond, Berlin Classics 2104-2 Beethoven Pianoconsert 1-5 med Wilhelm Backhaus, Decca 433891-2 Prokofiev: Peter and the wolf, Decca 433612-2 Saint Saens: Organ Symphony, Decca 4757728 Beethoven: Missa Solemnis-Choral Fantasia, EMI 769538-2 Mahler Sympony no2, EMI 7243567235-2 Harry Belafonte: Returns to Carnegie Hall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
new order Posted September 14, 2007 Author Share Posted September 14, 2007 Jag har klurat på min lilla lista igen,för 111 gången.Många skivor som tidigare hamnat på min 10 i topp har varit skivor som jag gillat för stunden.Det svåra i kråksången är att hitta skivor som man inte lessnar på efter den tjugonde eller trettionde lyssningen .Har därför funderat över vilka skivor som varit och fortfarande är en upplevelse att lyssna igenom.Skivor som håller i de långa loppet. Radiohead-Ok Computer måste fortfarande vara med.Skivan som i år firar sitt tio års jubileum var,är och förblir en absolut favorit i min skivhög.Sedan måste nog även The Bends från samma grupp bli med.Lika högklassig som den förstnämnda och ett absolut måste för alla Radioheads fans. U2-Joshua Tree måste också bli med.Jag får fortfarande rysningar av With or Without You. Bruce Springsteen är en gammal husgud.Och även om jag inte är ett stort fan av hans senaste alster så kan jag inte heller förneka hur grym han var under 70 och 80-talet.Darkness in the edge of town,The River,Nebraska,Born in the USA.Alla dessa skivor är hur bra som hellst egentligen,men ska man hårddra det hela (och det ska man om listan gällde 10 skivor) så är i Born To Run den skiva som jag håller som det bästa Bossen har släppt.Titellåten är bara så mäktig.Den var även mäktig Live på Ullevi-85,tro mig.Jag var en av de dryga 60 000 som blev trollbundna av Hr Springsteen under en Lördagkväll i Juni 1985. Det finns artister som är väldigt egensinniga och vill gå sina egna vägar.De skiter totalt i vad som anses inne och bara verkar göra musik för sitt eget höga nöjes skull.Björk är en sådan artist.Första gången man lyssnade på hennes Debutplatta "Debut" så undrade man vad det var för konstig typ,milt sagt. Man måste,åtminstone måste jag det,ha lite tålamod för att lyssna in sig på hennes skivor.Har man väl gjort det så tycker man att det mesta annat som släpps är vattenkammat och tråkigt.För säga vad man vill om Björk och hennes plattor.Tråkigt blir den banne mig inte.Vespertine är den platta som jag initialt inte gillat men som växt och växt......En skiva som bjuder på ett fantastiskt ljudlandskap för den som ger den chansen.Några av hennes absolut vackraste låtar finns på denna skiva.Mer Björk åt folket! Blev först introducerad till Rage Against The Machine av Stereokompaniet,en Linn handlare i Umeå.Fick över Linns då Top Of The Line anläggning digga deras självbetitlade skiva.Och,ja!Det var en upplevelse.Och,ja!jag köpte skivan omedelbart efter.Den är fortfarande lika grym.Tala om att få utlopp för sina aggressioner om man nu skulle ha det!Brutalt mangel så tungt att man bara måste kapitulera. Får grubbla vidare på resten av listan... /n.o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Absolute Audio Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Jättekul att läsa om allas favoriter! Väldigt många val jag verkligen delar! Min egen: AC / DC - Highway to hell Dio - Sacred Heart Skinny Puppy - Ain't it dead yet (live) NIN - Pretty hate machine Mayhem - De mysteris dom sathanas Dissection - The Somberlain Ayreon - Into the electric castle Spock's beard - V Kansas - Songs for America Tool - 10 000 Days The Mars Volta - Amputechture Jaja det blev elva, men det finns vissa som varit värre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Eriksson Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Det finns ju många, men här är 10: Rumours - Fleetwood mac Cream - Fresh Cream Four Tops - Reach Out Doobie Brothers - Tha Captain and Me Grateful Dead - Working Mans Hero Van Morrison - Tupelo Honey Roger Waters - Amused To Detah Johnny Niitro & The Doorslammers - Trouble Muddy Waters - Folk Singer Crosby Stills Nash & Young - 4 Way Street Jag borde fortsätta, men det var ju 10. Allt i vinylversion, utom Johnny Nitro, (finns inte på vinyl). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Four Tops - Reach Out Allt i vinylversion, utom Johnny Nitro, (finns inte på vinyl). Är det ett Motownlack från sextiotalet eller en återutgivning... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Eriksson Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Är det ett Motownlack från sextiotalet eller en återutgivning... Det är en Motown i riktigt bra skick! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekman Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Radiohead-Ok Computer måste fortfarande vara med.Skivan som i år firar sitt tio års jubileum var,är och förblir en absolut favorit i min skivhög.Sedan måste nog även The Bends från samma grupp bli med.Lika högklassig som den förstnämnda och ett absolut måste för alla Radioheads fans. /n.o Håller med OK Computer är en helt otroligt bra skiva, men skivorna efter är också riktigt bra framförallt kanske Hail to the thief. Radiohead kommer ju förresten med en ny platta nu när som helst, ska bli väldigt intressant att höra vilket håll de har valt att gå åt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
new order Posted September 15, 2007 Author Share Posted September 15, 2007 Håller med OK Computer är en helt otroligt bra skiva, men skivorna efter är också riktigt bra framförallt kanske Hail to the thief. Radiohead kommer ju förresten med en ny platta nu när som helst, ska bli väldigt intressant att höra vilket håll de har valt att gå åt. Ja,jag gillar deras nya skivor också,men kanske ännu mer Thom Yorkes soloskiva.Den är otroligt bra och i min åsikt t.o.m bättre än mycket av Radioheads släppt på senare tid. Ska bli otroligt spännande med en ny Radiohead skiva,jag börjar nog ha allt som dom släppt till dags dato förutom deras ep eller vad man ska kalla My Iron lunge för.Alla originalalbum vill säga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundbrigade Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 I ingen speciell ordning: Museo Rosenback - Exit Fräsch italiensk musik med de allra mest oväntade vändningar. Renaissance - Ashes are burning Världens ABSOLUT vackraste musik. Nine Horses - Snow Borne Sorrow David Sylvian i sitt esse; varmt, djupt, vackert. Agata Kristi - Opium Härlig rysk techno-disco-rock. Driver med mycket. Angelo Branduardi - Il Ladro Underbar musik som lockar fram det bästa ur stereon. Banco Del Mutuo Soccorso - B.M.S. Italiensk progressiv musik återinspelad 20 är senare. Tajt, coolt och mycket utflippat. DDT - Eto Vsyo Rysk rock med "en twist", vackert med ett budskap. Kompromisslöst! Nautilius Pompilius - Krylya Världens ABSOLUT näst vackraste musik. Ryskt. Roger Waters - Amuzed To Death Så här gör man samhällskritik! King Crimson - 21st Century Schizoid Man Skivan som födde mitt musikintresse. Håller än efter 40 år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.