thli72 Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Hej. Letar efter lite nya strömkablar och har bla. hittat några "roliga" Siltech i Holland. Frågan är bara om dom har Schunko kontakter och 220V där. Finns det någonstans man kan hitta en lista på vilka länder som använder vad i kontaktväg?? Tack på förhand. Quote
turbo Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Hej. Letar efter lite nya strömkablar och har bla. hittat några "roliga" Siltech i Holland. Frågan är bara om dom har Schunko kontakter och 220V där. Finns det någonstans man kan hitta en lista på vilka länder som använder vad i kontaktväg?? Tack på förhand. <{POST_SNAPBACK}> Electricity around the world (Första träffen på google f ö) Quote
thli72 Posted August 2, 2005 Author Posted August 2, 2005 Tack!! Vad sökte du på? Jag fick bara fram massa "skräpsidor" på mina sökord. Quote
turbo Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Tack!! Vad sökte du på? Jag fick bara fram massa "skräpsidor" på mina sökord. <{POST_SNAPBACK}> power standards schuko Quote
thli72 Posted August 2, 2005 Author Posted August 2, 2005 Synd att jag inte tänkte på att ha med "standards" i min sökning . Grymt bra sida förresten. Då är Holland "säkert" att handla från, kan bli jobbigt för ekonomin . Quote
Recommended Posts