klas Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 För er som har en förkärlek för hårdrock av den gamla 70-tals-skolan :evil: med sjyssta gitarr-riff, tempobyten, och bra sång så är det nog en god idé att kolla in den nya plattan med Tony Iommi ( Black Sabbath) och Glenn Hughes ( bl.a. Deep Purple) på sång/bas. Att det skulle vara klass på gitarrspelet förvånar nog ingen som följt Iommi under hans karriär, han är omiskännlig i sin stil, och hålle hög klass. Samma sak med Hughes, riktigt bra sångare, vilket man även fick höra emellanåt under Purple-åren. Nu har jag bara lyssnat igenom skivan ett par gånger (fick den idag) så jag kanske inte ska säga för mycket, en skiva kan/bör ju rimligtvis växa med tiden, om den håller någon kvalite vill säga, men redan efter att par lyssningar känns det att herrar Iommi & Hughes har lyckats över förväntan med denna skiva. Ett köp rekomenderas varmt! klas Quote
Guest pick-me-up Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Tack för tipset, klas! Jag får vänta ett tag när priset blir mer anpassad för min plånbok *s* Det brukar gå ner under halva priset oftast inom ett år. Och varför ska man ha så bråttom? Quote
Recommended Posts