klas Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Har ett tag haft en Freja hemma i vardagsrummet, till min stora belåtenhet skall tilläggas Har hört mycket gottt om skilfing cones och nyfiken som man är, köpte jag ett set.... Nu funderar jag på om nå´n ute i stora HiFi-världen har tagit av fötterna på en freja nå´n gång? Dom verkar inte vara gängade i alla fall. Kanske måste jag skruva av chassit? Eller kanske sitter dom med något slags clips? Nåväl, tacksam för tips ärjag i alla fall Quote
Timbre™ Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Innan du börjar operera med skruvmejseln kan det kanske vara läge att prova tre koner direkt mot bottenplåten. Flytta gärna omkring konerna och prova även att vända på dom. Vill man få dagen att gå, finns ju även kombinationerna en uppåtvänd två nedåtvända o.s.v... Quote
sampix Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 Freja vs. Skilfing Cones Jag gissar på att Freja vinner (om det handlar om att få ut en musiksignal ) Quote
Recommended Posts