Vogue Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 Kan kun give Jan ret ... det er 100% tydeligt en nu CD ja måske endog en SACD. Mærket ja mener at kunne se det gennem kassen ... noget med Audio Aero. Vogue Quote
RENE Posted July 26, 2005 Author Posted July 26, 2005 Så har de lavet en alu remote det var også på tide Quote
Guest Rydberg Posted July 26, 2005 Posted July 26, 2005 Så har de lavet en alu remote det var også på tide <{POST_SNAPBACK}> Verkligen! Den som jag själv hade var förvisso funktionell men en något lyxare känsla har man rätt att kräva när man pyntar upp de slantar som dessa maskiner kostar. Den modellen av fjärr som var efter min (dvs den innan denna) hade ju massa problem också vad jag förstod, illa illa! Quote
RENE Posted July 26, 2005 Author Posted July 26, 2005 Verkligen! Den som jag själv hade var förvisso funktionell men en något lyxare känsla har man rätt att kräva när man pyntar upp de slantar som dessa maskiner kostar. Den modellen av fjärr som var efter min (dvs den innan denna) hade ju massa problem också vad jag förstod, illa illa! <{POST_SNAPBACK}> jeg har aldrig haft problemer med ders alm reomte men ders LCD er noget lort , og vil heller ikke tage den med hjem mere . Quote
Hans Faber Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Hej Rene Glæder mig til at låne den i næste uge Håber den er mere transparent end den Accuphase DP-67 jeg havde på prøve Vi snakkes Quote
RENE Posted July 27, 2005 Author Posted July 27, 2005 Hej Rene Glæder mig til at låne den i næste uge Håber den er mere transparent end den Accuphase DP-67 jeg havde på prøve Vi snakkes <{POST_SNAPBACK}> Den spiller musik , nu har jeg lige sat 3 til at brænde ind . Quote
Jan Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Hvad koster sådan en dims? .... og hvad hedder den ...det har du ikke fortalt endnu, blot vist en masse fine billeder. Sidst men ikke mindst - hvad kan den? Er der også indbygget "snurre rundt" udgang. Quote
RENE Posted July 27, 2005 Author Posted July 27, 2005 Hvad koster sådan en dims? .... og hvad hedder den ...det har du ikke fortalt endnu, blot vist en masse fine billeder. Sidst men ikke mindst - hvad kan den? Er der også indbygget "snurre rundt" udgang. <{POST_SNAPBACK}> kommer kommer til sidst Quote
RENE Posted July 27, 2005 Author Posted July 27, 2005 lidt om den Denne model jeg har fået hjem i denne omgang er kun 2ch SACD . Den vil kunne updaters til DVD 5,1 SACD 5,1 sidst på året prisen er ikke fast lagt endnu . så vil den komme til at se sådan ud Prestige SACD Player Step into the reference player The Prestige SACD in its current version could be upgraded to DVD 5.1 This player is dedicated to customers who want to focus on the audio aspect and are looking for a machine offering the best performance in digital and analog treatment for SACD and CDs. The Prestige SACD player offers the highest quality level and is intended to be the source in a top-of-the -range audio system. Based on the latest Philips SACD laser mechanism, digital signal is treated using our exclusive re-sampler featuring the DSD compatible STARS2 ® module. The incoming signal is re-sampled to 24/192, and in the case of SACD, DSD is first converted to PCM 88kHz (high frequency noise suppression, 9dB S/N improvement) and then re-sampled to 24/192. The output stage consists in subminiature tubes and a built-in IC ladder attenuator that provides constant quality whatever the setting and offers unreached performance. Moreover, the danger of emission and interference from a video section is eliminated, and the audio quality of the player is preserved for maximum pleasure and emotion. Specifications : Read formats : SACD 2 channels, DAD 24/96, CD, CD-R, CD-RW Frequency range (with 16/44.1 input signal) : 7 Hz - 20 kHz (- 1dB) Frequency range (with 24/96 input signal or DSD) : 3 Hz - 48 kHz (- 1dB) Output voltage : up to 5.0 V RMS Output impedance : 100 ohms Signal to noise ratio : 125dB Total harmonic distortion : < 0,2 % Switching power supply Philips SACD mechanism Exclusive STARS2 ® 32 bit / 192 kHz RE-SAMPLER with DSD to PCM conversion Supported wordwidth (digital input): 16, 18, 20 and 24 bit Supported sampling frequencies (digital input) : 32, 44.1, 48, 88.2, 96 kHz Burr-Brown PCM1792 24 bit / 192 kHz Digital to Analog converter Wolfson high quality IC analog attenuator Integrated analog balance control 6021W subminiature tube output stage and high quality buffer Analog outputs : single-ended RCA and professional line driver XLR Digital inputs : BNC, RCA, AES/EBU, AT&T and TOSLINK Analog inputs : 2 single ended RCA and 1 balanced XLR Digital output : BNC Software upgrade by USB interface Chassis : 20/10 aluminum Lid : 30/10 brushed aluminum Delivered with Black Diamond Racing Pyramid Cones Weight : 15kg Quote
RENE Posted July 30, 2005 Author Posted July 30, 2005 Den ene maskine har stået tænt heletiden den anden først nu , for at se hvor meget forskel der er ud af kassen og til en der har kørt noget tid . Quote
Recommended Posts