Jump to content

En liten sommarteaser.


Timbre™

Recommended Posts

I vår ständiga jakt på harmoni, välljud och balans står Euphonia inför ett historiskt ögonblick och dörren står på glänt till en ny dimension. Är tiden inne att skåda ljuset... :?: :cool: :)

Kharma002.jpg

Dags för gryningshifi och våra handlingar skall leda oss på den rätta vägen. Ingredienserna har redan landat, batterierna är laddade, K-man är på väg in och minneskorten är tömda. Missa inte Euphonia nästa vecka och detta reportage som vi hoppas skall bilda skola i uppackningstrådarnas värld... ;)

Kharma001.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Zalve

Jag får väl göra det hela lite lättare genom att säga...

Kharma

"står Euphonia inför ett historiskt ögonblick och dörren står på glänt till en ny dimension"

Historiska ögonblicket gäller nåt nytt eller gammalt?! ;)

Hoppas inte den nya dimensionen handlar om tid, eller att kröka ljus eller nåt, för då kan vi snacka om annat än första reflexen :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Zalve
...vad var det nu Noice sjöng förra seklet....."gryning över stan....gryning över stan...OooÅååOOåOÅå...gryning över stan...!

\\K-man

Var det innan de hade avhandlat "Doooooolce vita, det ljuuuuuva ljuuuva liivet)

Link to comment
Share on other sites

Jag kan tänka mig att denna tråd kommer att handla om deras högtalare ;)

Men jag läste nyligen en komisk artikel om deras referens-högtalarkabel Enigma.

kel-1a.jpg

Denna kabel var tydligen något i hästvägar när det gäller vikt. Kabeln rekommenderas varmt, till tunga högtalare, då kablarna i sig var så pass omöjliga att ha att göra med så att många vanliga högtalare mycket väl skulle kunna både trilla omkull och flytta sig lite vart som helst :D (om det sedan är sant eller inte vet jag då inte :shy: )

Kommer tyvärr inte ihåg vart jag läste testet :diss:

Link to comment
Share on other sites

Klart att det blir en mugg till Zalve... ;):D  Nu får vi börja skendöpa våra filnamn.

Här hade det passat bra med "mapp4/Brahma002.jpg" eller varför inte "mapp4/Veda002.jpg... :?::)

Ja tänk va mycket information man kan få fram genom ett litet högerklick :D

*Väntar med stor nyfikenhet* :mm:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...