Guest johan Posted July 5, 2005 Posted July 5, 2005 O vad kan det vara tro ?? Både jag o Jan har hört rykte om en ny Tuner. O visst har dom släppt en nu Den är så ny o min japanska e så dålig så jag kan inte ge mycket info. men enbild kan jag ge er. Som ni ser så har även den fått den nyare designen. Synd för den äldre är snyggare Jag ÄLSKAR tuners med ratt o mätare Info: balanserad utgång DIGITAL utgång !? Ingen DAB (inte vad jag kan se) En massa hemkokade lösningar alá Accuphase (high tech) Ta en titt på den Japanesiska .Pdf för URLÄCKRA bilder ! http://www.accuphase.co.jp/photo/t-1000.pdf engelsk pdf hittar nu här: http://www.accuphase.com/pdf/t-1000_ef.pdf Quote
K-man Posted July 6, 2005 Posted July 6, 2005 Stabilt! ...man kanske blir tnugne att lyssna på radio lite oxå... \\K-man Quote
Timbre™ Posted July 6, 2005 Posted July 6, 2005 Synd för den äldre är snyggare Ja absolut! Generationsbyte på designavdelningen kanske... Quote
Engelholm Audio Posted July 6, 2005 Posted July 6, 2005 Ja absolut! Generationsbyte på designavdelningen kanske... <{POST_SNAPBACK}> Som Accuphase-o-frälst märker jag ingen skillnad mot dom gamla modellerna! Tycker snarare att denna (läckra) radio påminner om Accuphase... Quote
Timbre™ Posted July 6, 2005 Posted July 6, 2005 ...som dag och natt... Ja, speciellt i månens sken... T-109V måste vara zenit i tunerdesign. Det räcker ju att jämföra kanten på aluminiumfrontarna. Vilken är mest solid... :cool: Quote
Engelholm Audio Posted July 6, 2005 Posted July 6, 2005 ...som dag och natt... <BILD> <BILD> \\K-man <{POST_SNAPBACK}> Ja jösses, från olika världar! Quote
Guest johan Posted July 6, 2005 Posted July 6, 2005 Nu ska ni inte vara sådana , nu beteer er som obildade tölpar. Det här är VIKTIGA saker Quote
thli72 Posted July 8, 2005 Posted July 8, 2005 Lite skumt med denna design på tunern. Vad jag kan se har alla cd och integrerade förstärkare samma design som den gamla tunern med den korta "böjen" längst ner på fronten.Av förstegen har C-2000,2400 och C-2800 samma utseende som den nya tunern så även vissa av de dyrare slutstegen. Problemet är väl att det inte finns mycket logik i detta tex är C-2800 en ganska gammal pryl men den har den nya designen, min cd DP-67 är en helt ny produkt men har ändå den "gamla" designen. Får inte riktigt ihop detta :cool: Är det förresten någon som vet vad den kommer att kosta? Quote
Guest johan Posted July 8, 2005 Posted July 8, 2005 Ja du , antagligen blev det inte snyggt med den nya böjen på en cd där luckan hade hamnat i böjen nästan. ?? men det gäller ju inte dom integrerade så vem vet ?. Jag tycker även att böjen på Tunern ser mer dramatisk ut än på tex försteg/slutsteg. Men det är nog bara en synvilla. Vad den kommer att kosta har jag inte en susning om Quote
Recommended Posts