Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det er

DPS med modd Rega 250 som kun er på da jeg venter på en schroder-ref arm , riaa er E.A.R 324 .

PU der venter jeg på

Denon 103R

Lyra

Sumiko CELEBRATION

Smiko BLACKBIRD

Den der sidder på nu er en Kisiki blu H

hi_PLOV3.jpg

hi_PLOV5.jpg

Jeg venter kun på mit 6m bal kabel fra riaa til preamp også lige min AE SACD .

hi_PLOV.jpg

Posted
tillykke med din pladespiller, den er MEGET lækker :mm: , RIIA´en er sanlig også fin :D

Ja det stod mellem den og en SME20/2A , ville heller have denne , SME kan man altid få .

Posted

Hej Rene,

Velkommen til analog alderen - fremtidens medie! Ser ud som et spændende bekendtskab. Den har været anmeldt i det nye tyske tidsskrift "LP".

Og så lige en irettesættelse :( , vi har et ganske udmærket ord på dansk/svensk der hedder "pladespiller/spelar" - En "plov" er nogen en landmand anvender på sin jord. Jeg vil så absolut betakke mig for at få mine plader "vendt" af et landbrugsredskab.

Generelt byder jeg mig ikke om at man forfladiger vort sprog - dette uanset om det er dansk eller svensk. Kald tingene ved deres rette navn - Tak! :)

Posted
Hej Rene,

Velkommen til analog alderen - fremtidens medie! Ser ud som et spændende bekendtskab. Den har været anmeldt i det nye tyske tidsskrift "LP".

Og så lige en irettesættelse  :( , vi har et ganske udmærket ord på dansk/svensk der hedder "pladespiller/spelar" - En "plov" er nogen en landmand anvender på sin jord. Jeg vil så absolut betakke mig for at få mine plader "vendt" af et landbrugsredskab.

Generelt byder jeg mig ikke om at man forfladiger vort sprog - dette uanset om det er dansk eller svensk. Kald tingene ved deres rette navn - Tak!  :)

Plov er brugt i mange år , men vi kan da godt lave det lille ord om .

Hifi er en hobby ikke et liv :o).

Ja den tog 1 pladsen udaf dem jeg havde kik på , den næste bliver SME 20/2A .